Skip to main content

Hallo, mij TV hang met een Vogel beugel 22mm van de muur af. Achter de TV zit het stopcontact voor de TV en de KPN BOX. De KPN Box adapter icm stekker past hier echter niet achter de TV. Heeft iemand hier een oplossing voor. Is er een losse stekker en adapter leverbaar? Dank alvast voor jullie hulp/reactie

Een andere adapter is er niet.

Maar ik denk dat dit snoer er tussen dan wel handig is. Stekker is behoorlijk plat.

https://www.bol.com/nl/nl/p/vb-verlengsnoer-haakse-stekker-aan-uit-schakelaar-3m-wit/9200000063229951/

Ook in zwart te krijgen.


Het ‘probleem’ is herkenbaar. Wellicht is het netsnoer van je televisie te vervangen door een snoer met een haakse stekker.


 

Mocht je televisie een vast netsnoer hebben:

 

 

 


@Berteman 

Hij / zij wil de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) erop aansluiten.

Dus de 2de kunnen ze dan gebruiken. 

Zie ook antwoord van @PeterG 😉😊


Waarschijnlijk is het probleem van @BASOMAS,  dat de adapter over het stopcontact valt en dat daardoor de stekker van de televisie niet meer in het stopcontact past @joop2011. Dat ‘probleem’ had ik hier ook. 

Voor de televisie heb ik in de bouwmarkt voor een paar euro een aansluit snoer met een haakse stekker gekocht. Een adapter valt daar dan overheen. 

Dat is imho de makkelijkste oplossing, zonder dat er een bundel verlengsnoeren achter de TV hangt. Het oog wil ook wat. Mocht het netsnoer van de TV vast zijn, dan is de haakse stekker met contrastekker een optie. Kan dan zowel aan de stekker van de televisie als op adapter. 

Misschien is dit nog simpele optie voor TS maar het oogt minder fraai:

 

 

 

 


dank allen voor de reacties. Ik denk dat het met de platte stekker moet lukken om de adapter/stekker van de kpn box achter de TV weg te werken. Mijn tv heeft een haakse stekker dus dat is het probleem niet. Dank!