Skip to main content

Op kanaal 1408 s5udio rheden treden er steeds misplaatste pakketjes(blokjes) in beeld en fragmenteerd het geluid.

 

De rest van de zenders, is er geen probleem. De het signaal in huis wordt dus niet gestoord. Bovendien is daar weleens naar gekeken. RJ-21 en 46 utp kabels zijn in orde.

Groet, Thomas. 

Hoi @Thomasarthur welkom op het forum!
Het is inmiddels al een paar dagen later, ervaar je dit probleem nog steeds? Ik heb net even naar hun online stream gekeken op hun site  en daar lijkt hij op dit moment goed te werken.
Als je dit probleem nog steeds ervaart moeten we natuurlijk even verder kijken! Heb je toevallig een tweede TV-ontvanger om dit op te testen?

 

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ja, hetzelfde op de andere decoder.


Duidelijk! Als je naar de stream op de site kijkt, zie je daar dezelfde vervormingen?


Enzovoort dezelfde bron denk ik. Andere streamingdiensten vertonen dit echter niet. 

 

 


Ah bedankt! Ik zie ze hier nu ook als ik er wat langer naar kijk. Dit lijkt niet in jouw aansluiting of apparaten te liggen maar bij de omroep zelf. Ik zal het aan hen doorgeven. Je kunt dit ook zelf bij hen melden via https://studiorheden.nl/contact/


Zou u mij op de hoogte kunnen houden? Ik ben benieuwd.


Zodra/als ik reactie van hen heb zal ik dit zeker met je delen :)


Hoi @Thomasarthur ik heb reactie!
Ze zijn er mee bezig:

 

Beste Thomas

 

Dit probleem is bij ons bekend en we werken eraan om het op te lossen.

Het ligt in ieder geval niet aan uw eigen tv.


Met vriendelijke groet,
Studio Rheden.

Beste Thomas

 

Dit probleem is bij ons bekend en we werken eraan om het op te lossen.

Het ligt in ieder geval niet aan uw eigen tv.


Met vriendelijke groet,
Studio Rheden.

 


Maar het is nu 2 maanden geleden en het is nog steeds zo. Waar zit de stoor de dan?


@Thomasarthur . Dat durf ik niet te zeggen. 

Ik denk dat het makkelijker is als jij direct contact met https://studiorheden.nl/contact/  zoekt.  Blijkbaar zijn ze  bekend met het probleem en hopelijk kunnen ze je ook meer vertellen over de oplossing.