Na de laatste update is de synchronisatie bij de tvzenders redelijk goed,maar als ik opnames terug kijk is de synchronisatie minder goed,vooral als ik de reclames doorspoel dan wordt het na elk reclameblok steeds beroerder
Hi
Volgens mij heb je een TV+ Box, als ik je bericht zo lees. Heb je deze nieuwste TV+ update al gekregen? Zo niet, wacht deze even af. Deze update wordt tussen 11 en 14 maart uitgerold op de TV+ boxen. Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.
Na de laatste update is het er niet beter op geworden
Bij het doorspoelen van reclameblokken in opgenomen programma's loopt de synchronisatie achter,het helpt soms om de pauzeknop voor een paar seconden in te drukken
Het geluid komt via een soundbar via een optische kabel
Voor de zekerheid een paar vragen:
- Welk modem en welke tv-ontvanger heb je?
- Hoe is de tv-ontvanger verbonden met het modem?
- Heb je andere apparatuur (daarbij) aangesloten?
Voor snellere hulp kan je ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen mijn collega's daar je meteen verder.
Bij live kijken en terugkijken is het meestal synchroon
Ontvanger is een KPN TV+Box sagemcom DIW7022
ExperiaboxV10 bedraad met de ontvanger
Er staat een Experia WiFi versterker naast ook bedraad vanaf het modem
Wat als je het tijdelijk test zonder soundbar, dus via het geluid van je tv: werkt het dan wel goed?
Verder raad ik je aan om eens te spelen met de geluidsinstellingen van de TV+ Box. Synchronisatie in geluid kan je voor een groot deel zelf aanpassen:
Na de laatste update is de synchronisatie er alleen maar slechter op geworden
Zie vorige berichten van mij
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.