Skip to main content

waarom is het volume zo laag bij kpn box? moet tv bijna 2x zo hardĀ zetten voor normaal volume. Dit is irritant tijdens wissel tussen kpn/ netflix/ hbo enz.

Maar u kunt toch met de afstandbediening het volume van de tv box regelen?

nee dat kan niet, afstand bediening van kpn regeltĀ tv volume

Druk eens op de Google assistant knop en zeg "volume maximaal".Ā 

Staat het geluid dan wel hard?

google knop?

google knop?

Welke TV ontvanger heb je dan?

gevonder, maar ik wil niks met google te maken hebben, jammer dat kpn je verplicht tot google. zodat ze jou info kunnen verkopen. daar pas ik voor.

Google leert echt helemaal niets van je hoor, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.

Ik gebruik op mijn apparaten met Android/Google TV overigens een apart Google account.

alles waar google staat is niet te vertrouwenā€¦...

alles waar google staat is niet te vertrouwenā€¦...

Met alle respect maar dat is mijns inziens echt pure onzin.

Je moest eens weten wat voor een smerige praktijken Microsoft er op nahoudt met de Outlook nieuwe stijl app op Windows en MacOS.

waarom kan kpn niet gewoonĀ bij setting / geluidĀ  een volume instelling doen?

waarom kan kpn niet gewoonĀ bij setting / geluidĀ  een volume instelling doen?

Dat kan ook wel maar heel af en toe lijkt dar niet goed te gaan.

net als met afstandĀ bediening voor tv, werkt ook niet op box. ben net een week aan gesloten, maar Ā baal nu al dat ik kpn heb gekozen

Waar gebruik je de afstandsbediening van de televisie dan voor en wat voor een televisie heb je?

Hier ligt de afstandsbediening van mijn Sony KD-43XD8305 toch al lange tijd in een lade.

samsungĀ ab smart tv, werkt niet op kpn box check info kpn maar

samsungĀ ab smart tv, werkt niet op kpn box check info kpn maar

Nogmaals, waar gebruik jij die afstandsbediening voor?

laat maar kpn is er niet voor klanten alleen voor google enz is mij duidelijk geworden in 1 week, dus ik stop met kpn.

ab tv is makkelijker met zappen en volume beheersing. simpeler en beter

ab tv is makkelijker met zappen en volume beheersing. simpeler en beter

Wat is daar dan makkelijker, simpeler en beter aan?

Het volume van jouw televisie is toch ook prima te regelen met de afstandsbediening van de TV+ Box en de P+ en P- toets voor het zappen doen het toch zeker ook wel?

helaas werkt mij linkerhand niet goed meer dus met ab van tv kan die beter uit de voeten

Hallo @tribĀ , je kunt de spraak knop ook gebruiken zonder een Google account, een kwestie van instellen op de tv+ box.

Ā 

minder knoppen , dus makkelijker nu

Oef, daar zijn de meningen over verdeeld. (Klik)

Maar goed, om televisie te kijken heb je die hele afstandsbediening van Samsung niet nodig, je kunt daarvoor alles met de afstandsbediening van de TV+ Box aansturen.

HalloĀ @tribĀ , je kunt de spraak knop ook gebruiken zonder een Google account, een kwestie van instellen op de tv+ box.

Ā 

helaas werkt niet voor volume, thx voor tip

Oef, daar zijn de meningen over verdeeld. (Klik)

Maar goed, om televisie te kijken heb je die hele afstandsbediening van Samsung niet nodig, je kunt daarvoor alles met de afstandsbediening van de TV+ Box aansturen.

maar als je links bent en teveel knoppen op AB hebt terwijl na een cva alles minder werkt, is dat beter, voor mij dan

google knop wekrt ook niet.

Reageer