Skip to main content

waarom is het volume zo laag bij kpn box? moet tv bijna 2x zo hardĀ zetten voor normaal volume. Dit is irritant tijdens wissel tussen kpn/ netflix/ hbo enz.

minder knoppen , dus makkelijker nu

Oef, daar zijn de meningen over verdeeld. (Klik)

Maar goed, om televisie te kijken heb je die hele afstandsbediening van Samsung niet nodig, je kunt daarvoor alles met de afstandsbediening van de TV+ Box aansturen.

maar als je links bent en teveel knoppen op AB hebt terwijl na een cva alles minder werkt, is dat beter, voor mij dan

maar blijf erbij kpn kam in menu/ settingĀ i/ geluiden instelling maken voor volume., dat zou beter werken.

sorrie ab gesprek was een zij tak, waarom ik niet zo een fan van kpn ben.

Hoe staat bij de afstandsbediening de optie "Bedien je tv met de KPN afstandsbediening" ingesteld?

Je vindt die optie onder Instellingen -> Afstandsbediening -> Afstandsbedieningen en accessoires.

En ik neem aan dat je onder Instellingen -> Afstandsbediening -> Instellen voor televisie de afstandbediening ook ingesteld hebt voor jouw Samsung televise.

Hoe staat bij de afstandsbediening de optie "Bedien je tv met de KPN afstandsbediening" ingesteld?

Je vindt die optie onder Instellingen -> Afstandsbediening -> Afstandsbedieningen en accessoires.

En ik neem aan dat je onder Instellingen -> Afstandsbediening -> Instellen voor televisie de afstandbediening ook ingesteld hebt voor jouw Samsung televise.

nee ook met zoek AB werktĀ niet, zie ook comments van anderen kpnĀ + samsung AB

Ā 

hierbij anderĀ Ā bericht en zo zijn er heel veel.

Ik ben al jaren KPN klant en heb altijd de afstandsbediening van mijn TV kunnen gebruiken. Nieuwe Samsung TV met gebruiksvriendelijkere afstandbediening dan van KPN.Ā 

Vandaag nieuw abonnement en hierbij nieuwe ontvanger gekregen. Nu kan ik plots alleen nog via Samaung afstandsbediening op TV het geluid aanpassen En NIET meer de Kanalen.

Ik wordt verplicht om de KPN afstandbediening te gebruiken voor TV kijken !!!

Dit is erg klant ontvriendelijk en een service die ik niet gewend ben van KPN.

Heeft iemand het zelfde probleem en belangrijker een oplossing?

Leg die afstandsbediening van de Samsung even weg en doeĀ allesā€‹ā€‹ met de afstandsbediening van KPN, dat moet gewoon goed werken mits je alles goed ingesteld hebt staan.

Ik weet nu echter nog steeds niet hoe je jouw KPN afstandsbediening ingesteld hebt staan en of je die gekoppeld hebt aan jouw Samsung televisie.

Je bent echt niet de enige met zo'n Samsung, er zijn er dus al velen die bij het televisie kijken gewoon wel hun Samsung televisie kunnen bedienen met de afstandsbediening van KPN.

nee ook met zoek AB werktĀ niet, zie ook comments van anderen kpnĀ + samsung AB

Ā 

hierbij anderĀ Ā bericht en zo zijn er heel veel.

Ik ben al jaren KPN klant en heb altijd de afstandsbediening van mijn TV kunnen gebruiken. Nieuwe Samsung TV met gebruiksvriendelijkere afstandbediening dan van KPN.Ā 

Vandaag nieuw abonnement en hierbij nieuwe ontvanger gekregen. Nu kan ik plots alleen nog via Samaung afstandsbediening op TV het geluid aanpassen En NIET meer de Kanalen.

Ik wordt verplicht om de KPN afstandbediening te gebruiken voor TV kijken !!!

Dit is erg klant ontvriendelijk en een service die ik niet gewend ben van KPN.

Heeft iemand het zelfde probleem en belangrijker een oplossing?

lees deze topic maar eensā€¦ā€¦..

groet trib.

Maar hoe is jouw KPN afstandsbediening nu toch ingesteld op jouw TV+ Box?

Dat weet ik nu nog steeds niet.

Plaats anders eens screenshots.

HalloĀ @tribĀ , je kunt de spraak knop ook gebruiken zonder een Google account, een kwestie van instellen op de tv+ box.

Ā 

helaas werkt niet voor volume, thx voor tip

Werkt prima, dan doe je iets niet goed @tribĀ 

Ā 

Hi @trib, zoals je ziet denken we hier in onze community graag met je mee. We hebben verschillende behulpzame gebruikers die graag met anderen meedenken, als ze hun vraag hier stellen, zoals die van jou. Vandaar dat vervolgens er vragen worden gesteld, zoals hoe je bepaalde instellingen hebt staan. Alleen met voldoende informatie kunnen we je goed op weg helpen.Ā 

Reageer