Skip to main content

Ik zie dit een jaar geleden gemeld en die onderwerpen zijn gesloten.

Wanneer we een live programma te lang pauzeren (even koffie of thee zetten etc) en je wilt het vervolgen raakt de tv box van slag en heb je geen andere oplossing dan naar live tv te gaan en je dus een deel mist. Sneller dan 16x doorspoelen is ook een manier waarop het fout gaat en je dus terug op live tv zit.

Als we een opgenomen programma pauzeren en deze even te lang pauzeren, springt het terug naar het begin van de opname ipv verder gaan waar je was. 

Grapjassen zullen zeggen : eh niet zo lang pauzeren of je koffie/thee van te voren zettten, maar het is wel erg vervelend dit.

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

 

@Marco.M 

Het is een serieus forum, wij KPN klanten en moderator helpen graag om problemen op te lossen.


Hoi @Marco.M, wanneer je koffie of thee zet maakt niet uit. Het pauzeren en hervatten moet gewoon werken natuurlijk. In een eerder topic had je volgens mij de TV+ Box, klopt het dat je die nog steeds hebt? Hoe is die verbonden met het modem? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hoi

De TV+ box zit bekabeld verbonden aan jullie Fritzbox. 

ps de opmerking over thee zetten was niet serieus en niet richting KPN medewerkers  😉

Is dit genoeg info?


Hoi

De TV+ box zit bekabeld verbonden aan jullie Fritzbox. 

ps de opmerking over thee zetten was niet serieus en niet richting KPN medewerkers  😉

Is dit genoeg info?

 

“jullie”  op een forum helpen klanten van KPN elkaar en de moderator.

 

De Fritzbox bestel je apart, standaard geeft KPN of de Experiabox of de Box12.

Welke Fritzbox heb je? 


De 7590. 
 

Ik weet niet of deze issues al vanaf het begin zijn, maar het is iets wat de laatste maand zeker opvalt. 


Het kan zijn dat er iets veranderd is waardoor het nu iets anders gaat, maar dat is via deze weg moeilijk te zeggen. Als je de FRITZ!Box van ons hebt heb je ook toegang tot de collega's van Service+. Ik denk dat het in dit geval het beste is om ons te bellen, zodat de verbinding samen met je kan worden nagekeken.


Ik heb nooit problemen met de fritzbox of verbinding. Dus waarom moet deze nagekeken worden?


Alles gaat via diezelfde verbinding, internet, tv en (als het onderdeel is van het abonnement) telefonie. Als er iets niet goed werkt kan het verstandig zijn om dat na te kijken voor de zekerheid. Dat gaat telefonisch veel makkelijker en sneller dan via deze weg.


Reageer