Skip to main content
Vraag

Technische fout bij inloggen KPN TV+ app op RedMi tablet

• April 21, 2026
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Ik las dat er in juni 2025 een storing was bij het inloggen bij KPN tv+ en dat die toen ook is opgelost. Toch krijg ik deze storing telkens op mn tablet (RedMi). Op mijn telefoon inloggen lukt wel. Wat kan hier de reden van zijn?

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2026

Toevoeging: ook met de KPNid lukt het niet. Er blijft een login-fout naar voren komen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@LeovtS en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt! 

Ik weet niet welke foutmelding je precies krijgt, maar meestal gaat het mis bij de volgende zaken: 

• Er staat een VPN verbinding aan op het apparaat waarmee je TV probeert te kijken. Zet de VPN uit en test het opnieuw. 
  • Je logt in met het verkeerde MijnKPN account. Controleer of je inlogt met hetzelfde account als die op de telefoon.

Mocht het ook met die tips niet lukken, kun je dan vertellen welke foutmelding je precies krijgt? 
Heb je de app op je tablet ook al eens opnieuw geïnstalleerd en de tablet opnieuw opgestart?

We hebben online ook een aantal tips voor het oplossen van problemen met online TV kijken. Doorloop die ook, wellicht zit de oplossing daar ook al tussen.

Ik hoor het graag! 🙂