Skip to main content

Zonder woorden…

 

Waarschijnlijk heb je de knop half teletext/ half beeld aangeklikt 


Dat is bij die zogenaamde GOS-zender(s), zie ik ook steeds zonder iets aparts ingesteld te hebben @AriënC en @Oscar Löhmer , op de ‘gewone’ ARD-zender zie je dat niet.

 


Nee hoor. Als ik ondertiteling aanzet gebeurt dit. Zet ik ondertiteling uit is het weg. Komt alleen voor bij de HD Zenders. 


Nee hoor. Als ik ondertiteling aanzet gebeurt dit. Zet ik ondertiteling uit is het weg. Komt alleen voor bij de HD Zenders. 

Van welk kanaalnummer is die foto dan genomen @Oscar Löhmer ? In de 40 of boven de 100?

 


Nee hoor. Als ik ondertiteling aanzet gebeurt dit. Zet ik ondertiteling uit is het weg. Komt alleen voor bij de HD Zenders. 

 

Dus bij zo goed als alle zenders.

Want bijna alle zenders zijn HD zenders. 

 

  1. Bij welke kanaalnummers komt het voor?
  2. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  3. Of kijk je via de iTV app? 

Kijk maar naar mijn topic over ondertiteling. Sinds de laatste update zijn de ondertitelingen zeer klein. Door ze in de instellingen zeer groot te zetten lijken ze nu normaal met uitzondering van achtergrond en kleur; dat wordt gewoonweg niet overgenomen. 


Kijk maar naar mijn topic over ondertiteling. Sinds de laatste update zijn de ondertitelingen zeer klein. Door ze in de instellingen zeer groot te zetten lijken ze nu normaal met uitzondering van achtergrond en kleur; dat wordt gewoonweg niet overgenomen. 

 

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Op de foto's kan ik het niet zien.


Ik heb er geen zin meer in.  Ik hoop dat de techneuten het voor elkaar krijgen. Update komt ein van de maand 


Via zendernummer 45 gaat de ondertiteling goed voor ARD.

Via 183 en 195 gaat het nog fout met die hele tekst over het beeld. 


Bedankt voor de niet-gegeven reacties @Oscar Löhmer op mijn c q. onze vragen.

 


Nee hoor. Als ik ondertiteling aanzet gebeurt dit. Zet ik ondertiteling uit is het weg. Komt alleen voor bij de HD Zenders. 

De oplossing is dan simpel. Zet de ondertiteling uit!  


Ik heb er geen zin meer in.  Ik hoop dat de techneuten het voor elkaar krijgen. Update komt ein van de maand 

 

@Oscar Löhmer 

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Moderator kijkt en helpt ook.

 

En zonder de juiste informatie is het niet makkelijk om jou te helpen.

Wij hebben geen glazen bol.😁

 

Dus erg jammer van jouw reactie. 😣


Hoi @Oscar Löhmer, ik neem de feedback sowieso mee maar ik zie dit issue niet vaker voorbij komen.
Heb je je ontvanger ook al herstart na het aanpassen van de teletekst instellingen? 


@Thomas van KPN schreef: 

Heb je je ontvanger ook al herstart na het aanpassen van de teletekst instellingen? 

Niet zo zinvol, Thomas. Ik ervaar hetzelfde op de speciale kanalen van ZDF op de TV+ ontvanger.

Via zendernummer 45 gaat de ondertiteling goed voor ARD.

Via 183 en 195 gaat het nog fout met die hele tekst over het beeld. 

Via de VIP2952 werkt TT777 wel goed.

Conclusie: achter de ondertitel knop zit voor 183 en 196 nog het verkeerde paginanummer ingesteld. Bij kpn.


Ik heb werkelijk alles gedaan wat gedaan kan worden. In principe gaat het om de ondertiteling die heel erg klein geworden is. Via instellingen op zeer groot gezet waardoor het de normale lettergrootte heeft. Maar de kleuren van tekst en achtergrond wordt niet overgenomen. Bij de kanalen vanaf 192 verschijnt zelf teletekst over het beeld heen. Ook wel codes in geel schrift is te zien. 
volgens mij heeft heel Nederland die kleine letters nu maar niemand meldt zich omdat ze vaak ouder zijn en de mogelijkheden niet kennen…


Ah duidelijk, ik neem deze mee. Bedankt voor het melden!


Oscar.

De grootte van de ondertiteling is uiterlijk woensdag weer in orde, zie

 


sorry


Ik heb zojuist de update binnen en de OT lijkt weer normaal.

 


Nog steeds 1.150.1

als ik naar nieuwe update zoek komt de melding dat ik de nieuwste heb…


Nog steeds 1.150.1

als ik naar nieuwe update zoek komt de melding dat ik de nieuwste heb…

De uitrol loopt tot en met 23 mei 2024 @Oscar Löhmer , dus je hebt alle tijd nog.

 


Tijd heb ik, maar dan zou ik  de belofte van :

Heb je hem na  nog niet, dan kun je de update zelf starten via: 

Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ app

 

ook waargemaakt moeten kunnen worden!

 


Tijd heb ik, maar dan zou ik  de belofte van :

Heb je hem na  nog niet, dan kun je de update zelf starten via: 

Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ app

 

ook waargemaakt moeten kunnen worden!

 

Dat weet je dan op de 24e als je nog geen update hebt gehad @Oscar Löhmer 

 


Reageer