Skip to main content

nieuwe tv kasjes gekregen omdat ze te oud waren ;ik ontvang geen teletekst tv drenthe hoe kan dat heb nu al spijt dat ik ze opgestuurd heb wat een ingewikkelde toestand

gr hjwever

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt. 

@hjwever Ik snap dat je daar van baalt en het werkt net even wat anders op deze kastjes. Ik zou dan even kijken op de onderstaande pagina:

 

https://www.kpn.com/service/televisie/ondertiteling-teletekst-toegankelijkheid.htm


@hjwever, RTV Drenthe's Teletekst gaat via de +Box niet lukken...tip: Raadpleeg gewoon op de telefoon, tablet of pc de website van RTV Drenthe. Is veel uitgebreider bovendien.

Bij steeds meer zenders is geen teletekst meer aanwezig, bijvoorbeeld RTV Noord heeft allang geen Teletekst meer. Alleen de NOS-teletekst is nog uitgebreid aanwezig en wordt nog veel gebruikt...daarvoor zit dus een app op de +Box. 


Ik had alles prima voor elkaar tot er een kleine storing voor deed naar de kpn winkel in meppel ik gaf mjn gegevens en toen viel het op dat mijn apparatuur elf jaar oud was en dat ik voor vervanging in aanmerking kwam de volgende dag had ik het al ,wat heb ik spijt dat ik het retourheb gedaan.

Teletekst tv drenthe ontvang ik niet gaat over in nos teletekst ik ben bejaard en snap weinig van dat ding

Ik mag verwachten dat dit weer goed komt gezien dat ik elke maand 100 euro betaal

gr hj wever


Oei, 100 euro is best veel, @hjwever Ik betaal rond de 75 euro p.m., en dat is dan ook nog inclusief Spotify.

U kunt het aanpassen in Mijn KPN, of anders even bellen met de klantenservice, 0800 0402 (gratis).

Hoeveel MB heeft u voor internet? Aan 200 mb hebt u genoeg hoor. 

In principe werkt het tv-deel niet heel anders dan bij de vorige ontvangers...u zou de kanaalnummers van de zenders waar u het meest naar kijkt op een papiertje kunnen schrijven en deze intoetsen op de afstandsbediening. Dan gaat u gewoon rechtstreeks naar de gewenste zender. 

Dit kan ook in de tv-gids toegepast worden.


Wat u nog zou kunnen doen, is telefonisch opnemen met de klantenservice, 0800-0402, @hjwever.  Wellicht treft u een medewerker die begrijpt wat klanttevredenheid is en die u  een andere ontvanger kan toesturen.

Officieel schijnt het niet te kunnen maar op dit forum staan diverse voorbeelden dat het wel gelukt is.