De volgende melding verschijnt
Geen opgeslagen kanalen gevonden. Voer automatisch opslaan uit.
Maar ok knop werkt niet
Maar ok knop werkt niet
“Er zijn geen opgeslagen kanalen gevonden” betekent dat je niet via de juiste ingang kijkt. Dat is niet de goeie ‘bron’.
Je zult moeten instellen op HDMI 1 of HDMI 2 of iets dergelijks, waar je TV kastje op is aangesloten….
Maar ok knop werkt niet
Ja, het lijkt er op dat je de ingebouwde tuner van de tv gebruikt (zoals we die vroeger voor kabel en antenne gebruikten). Dat hoeft bij onze manier van tv kijken niet.
Heb je het juist HDMI kanaal al gevonden?
Het probleem is inmiddels, na 2 uur prutsen, opgelost. Bedankt voor de reacties
Mooi dat het is opgelost. Jammer dat je niet aangeeft hoe….
Heb heb zelfde probleem. Geen opgeslagen kanalen. Het afstandsbediening doet niet .
kpn gebeld niet geholpen. Nu 3 dagen zonder tv heeft iemand oplossing?
Heb heb zelfde probleem. Geen opgeslagen kanalen. Het afstandsbediening doet niet .
kpn gebeld niet geholpen. Nu 3 dagen zonder tv heeft iemand oplossing?
De kanalen worden niet opgeslagen. Je zult de juiste ingang op de tv moeten selecteren. HDMI 1 of 2 of 3 of 4. In ieder geval de ingang waar je TV kastje mee verbonden is via een HDMI kabel. De afstandbediening bedient dát kastje. Bedient de TV alleen voor geluid harder of zachter…. En kijk eens naar de link die hier al eerder is gedeeld.
Ja . Ik heb alles probeert samen met kpn medewerker. Die mevrouw zeg dat ik kan niet mee helpen. het is niet gelukt . Ze zeg dat ik moet nieuw tv kopen . Deze tv 2 jaar oud .
helaas . Ik kijk verder , misschien morgen naar mediamart
TV 2 jaar oud? Daar kan het toch niet aan liggen…? Heb je niemand in de buurt die even bij je kijkt? Wat is het type TV?
Ja . Ik heb alles probeert samen met kpn medewerker. Die mevrouw zeg dat ik kan niet mee helpen. het is niet gelukt . Ze zeg dat ik moet nieuw tv kopen . Deze tv 2 jaar oud .
helaas . Ik kijk verder , misschien morgen naar mediamart
De helpdesk medewerker geeft feitelijk geen hulp en zelfs zeer slecht advies. Sorry richting de hier actieve oud helpdesk medewerkers. Dit kan gewoonweg niet.
Het komt echt neer op wat al is aangegeven met de afstandsbediening van de televisie zelf de juiste bron(source) kiezen dan de rest met de afstandsbediening van de ontvanger doen.
Zit er tegenwoordig geen stappenplan of snelstart gidsje in de doos?
Kan je hier een foto van de afstandsbediening van de TV plaatsen?
Dat is het afstandsbediening van de tv
Dank je wel.
Als het goed is heb je het KPN TV kastje met een kabel aangesloten op een HDMI ingang van je TV. Bij die ingang staat een nummer.
Om de TV naar die ingang te schakelen druk je op de afstandsbediening op de toets helemaal rechtsboven. ( Source).
Waarschijnlijk zie je op de TV de tekst HDMI met een nummer.
Dat nummer moet hetzelfde zijn als het nummer van de ingang waar de HDMI kabbel in zit. Misschien moet je vaker op de toets rechtsboven drukken.
Als de TV op de goede ingang staat heb je beeld vanaf het KPN kastje en leg je de afstandsbediening van de TV weg. Ga nu verder met de KPN afstandsbediening. De afstandsbediening van je TV heb je alleen nog nodig om het geluid harder en zachter te zetten. Dat kan ook met de KPN afstandsbediening als die is gekoppeld met je TV. Dat koppelen kan je later doen.
Succes.
Bedankt. Het is opgelost. Top
Mooi dat het is opgelost
Het is wel heel kwalijk dat er vanuit de klantenservice het advies kwam om maar een nieuwe TV te kopen. Hoe is dat mogelijk
Mooi dat het is opgelost
Het is wel heel kwalijk dat er vanuit de klantenservice het advies kwam om maar een nieuwe TV te kopen. Hoe is dat mogelijk
Geen idee
Gelukkig heb jij
JanBar is beste ! Ik ben klant van kpn . Tv internet televisie een mobiele telefoon. Binnenkort overstappen . Ik ben niet zo tevreden. Het kost te mij bijna niuwe tv .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.