Skip to main content

net na een ‘verbetering netwerk’ afgelopen nacht door KPN waardoor bv vannacht niet geïnternet/getelefoneerd kon worden werkt mi’n afstandsbediening erg langzaam. heb er net nieuwe batterijen in gedaan, stekker al 30 sec uit contact gehad,  zelfde resultaat alles wordt ½ tot 1 minuut vertraagt.  

nog iemand last van?

hoe op te lossen?

oken nr van model tv niet, enkel merk]

  1. Reageert de tv of de KPN tv decoder langzaam?
  2. Batterijen heb je al vervangen, doe dat voor de zekerheid nog een keer met echt nieuwe goede batterijen.
  3. Indien KPN tv decoder, welke heb je? (staat onder de KPN tv decoder)
  4. TV merk en type staat meestal achterop.
  5. En hoe is de KPN tv decoder verbonden met de Experiabox of Box12? (wat zit daar precies allemaal tussen)
  6. 30 seconde van de spanning (volksmond stroom) is erg kort, ik adviseer altijd 2 minuten.
  7. En wat heb je van de spanning afgehaald? 

 


je verwacht veel van mij , ik ben 70, alleen, tv staat in hoekje waar ik niet makkelijk bijkan, draden en andere dingen staan er achter. bovendien worden technische woorden gebruikt  die ik niet ken, ik ben leek, klant bij KPN.

wat is de decoder?  batterijen zijn vervangen. er staan 2 kastjes bij tv een van 20x25 et veel lichtjes bovenop en een van 10x10 met groen lichtje dat ik elke dag eerst activeer. mijn tv is samsung maar 10+ jaar oud, kan type niet achterhalen want durf niet uit nis te tillen, wat als ie valt? alles is aangesloten zoals de doe-het-zelf providers tegenwoordig voorstellen als zij iets leveren.  ik ben geen doe het zilver. ruim jaar geleden heeft zoon dit gedaan maar die is op werk en erg druk + niet dichtbij. 30 seconden wordt op website van KPN aanbevolen hoe weet ik dat dat langer moet zijn. er zit 1 stekker van kastje naar stopcontact, die heb ik er uit gehaald. 

ik weet niet eens wat er gebeurt , mogelijk als ik het snap dat het makkelijker is, nu wordt ik er nerveus door. men zou dit pakket zo niet aan leken mogen verkopen dit is iets voor technische mensen

 


@Niet gerespecteerde klant

Ja en, ik ben ook 70.

 

En ik heb geen technische woorden gebruikt.

Alleen namen van apparaten en hoe het is aangesloten.

 

Wat vind jij langzaam reageren?

1 seconde, 2 second of ??

 

KPN tv decoder of ook wel KPN tv ontvanger genoemd, is het kleine zwarte kastje die je van KPN in bruikleen krijgt om tv te kunnen kijken.

En er zijn vele verschillende typen, de vraag is welke heb je (staat onderop de KPN tv decoder).

 

Want we helpen je graag.

Maar wij kunnen niet zien wat je hebt.

 

En er zit een goede beschrijving bij en iedereen kan het aansluiten.

Maar je moet wel de gebruiksaanwijzing goed lezen (dat doen velen niet)

En altijd rustig de tijd nemen (doen velen ook niet)

 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.😉

 

En waarom heb je voor de naam @Niet gerespecteerde klant gekozen?

Ik weet zeker dat KPN elke klant respecteert (gelukkig). 

 

2 minuten, uit ervaring toen ik nog de Arris VIP 2952 had (de KPN tv decoder die ik voor de Sagemcom DIW 7022 (KPN tv+ box) had)