Skip to main content

Tijdens tv uitzending springt de tv opeens op een radiozender zonder de afstandsbediening want die ligt op tafel,sinds ik KON heb alleen maar problemen 

Hoi @Te Leur gesteld. Wat een bijzonder probleem. Eerlijk gezegd ben ik deze storing nog niet eerder ergens tegen gekomen. Heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Vaak verhelpt dit de meeste problemen met een tv-ontvanger al. Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag. 


Hoi Vikash,bedankt voor je berichtje,ja dat heb ik al reeds gedaan,gisteren had ik nog weer een probleem erbij,beeld bevriest en dan kan ik doen wat ik wil ook andere zenders zitten vast vervolgens word het beeld zwart en na 2 minuten gaat het beeld weer aan ook springt het beeld ook spontaan op een André zender,deze problemen zijn ontstaan na de laatste update van drie weken geleden,kan dan wel op de betaalde zenders dus het ligt niet aan het internet 


Jammer dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. 


Hoi Vikash,heb de gegevens ingevuld,bedankt alvast.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het is op dit moment wat lastig om te bepalen of het probleem in de tv-ontvanger zit of in de afstandsbediening. Wil je daarom eens een avondje de batterijen uit de afstandsbediening halen om te controleren of de televisie dan nog steeds uit zichzelf verspringt?


Eerlijk gezegd ben ik deze storing nog niet eerder ergens tegen gekomen.

 


Beste Vikash,lijkt me geen probleem van de afstandsbediening,ellende is begonnen met jullie laatste update van 3 weken geleden en het geluid dan wat niet synchroon loopt en eerst een andere zender opzetten en weer terug om het weer synchroon te krijgen,ik zie trouwens op het forum dat ik niet de enigste ben


@Te Leur gesteld Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en nemen contact met je op wanneer dat nodig is. Laat je mij weten hoe dit afloopt?


Oké