Skip to main content
Beantwoord

Televisietoestel heeft geen wifi verbinding waardoor KPN Smart TV app niet werkt

• July 23, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Wifi op modem is goed, maar geen KPN op TV. Ook niet na reset modem en reset van TV. Wie weet hoe ik KPN kan BELLEN…. geen bot, want die werkt niet op de app. Terugbelverzoek werkt ook via de bot :(

Beste antwoord door Selsie

HOERA het is opgelost! Ik heb waarachtig een telefoonnummer ontdekt 0800 0402. Niet ophangen zoals voorgesteld wordt, gewoon wachten tot je doorverbonden wordt. Een zeer vriendelijke medewerker heeft me erop gewezen dan in de INSTELLINGEN op de TV de WIFI uit stond. Na een keer OK stond ie weer aan en dat was het probleem! Blij mee. Dus de melding op de TV om de modem te resetten (10 sec stekker eruit) bleek in dit geval geen soelaas te bieden.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 23, 2025

Werkt de tv ontvanger niet of kan je de app niet downloaden?? Iets meer informatie graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 23, 2025

HOERA het is opgelost! Ik heb waarachtig een telefoonnummer ontdekt 0800 0402. Niet ophangen zoals voorgesteld wordt, gewoon wachten tot je doorverbonden wordt. Een zeer vriendelijke medewerker heeft me erop gewezen dan in de INSTELLINGEN op de TV de WIFI uit stond. Na een keer OK stond ie weer aan en dat was het probleem! Blij mee. Dus de melding op de TV om de modem te resetten (10 sec stekker eruit) bleek in dit geval geen soelaas te bieden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Selsie. Welkom op de KPN Community! Top dat het gelukt is samen met de klantenservice. Het kan soms zo simpel zijn :)Â