Skip to main content

Goedemiddag KPN community,

Ik heb een vraag over de KPN App voor tv kijken, als ik een programma kijken en ik sluit deze af en ik wil weer terug naar hoofmenu dan werkt dit niet met het pijltje links bovenin, voorheen werkte dit gewoon, hebben meer mensen hier last van of die ik iets niet goed ? 

 

Je gebruikt de app IN je smart-tv? 

De terug (return) knop zit gewoon op je afstandsbediening. Bij elk merk tv. Daarvoor hoef je niet eerst die virtuele knop linksboven in het scherm te selecteren.


Beste Peter, ik bedoel als ik kijk via de KPN app, op een tablet of telefoon, niet via een tv, ik vermoed dat er een bug in zit, maar het is zeer hinderlijk, ik moet de app eerst afsluiten en weer opstarten,, lijkt mij niet de bedoeling, zoals ik al aangaf, dit is nooit geweest


Heb je al de nieuwe app?

 

Of nog de oude?

 


Goedemorgen PeterG,

De nieuwste uiteraard 😉


Oh, ik meen ergens gelezen te hebben dat dat nog een bug is. (nieuw is niet altijd direct beter. zeker bij kpn niet 😉 )

Mogelijk ergens in dit topic

Ikzelf heb, nog steeds (pff), de oude app.


Als ik kijk via Start dan werkt het pijltje niet om naar start terug te gaan.

Als ik de TV gids gebruik werkt het pijltje wel en ga ik terug naar TV gids en kan ik naar een andere zender en hoef ik niet de app opnieuw te starten.


Ik heb het nog een keer bekeken, als ik de nieuwste app open, ik krijg te zien het balkje Favoriete zenders, daar klik ik op bv Ned 1, deze zender opent keurig en speelt af, nu wil ik weer terug via het pijltje links boven, dan gaat hij terug naar alleen de zender en als ik dan nog een keer op het pijltje wil drukken om terug te gaan naar balkje favoriete zenders, dan doet hij dat dus niet meer… voorheen lukte dat gewoon wel, dus er is iets niet goed, of een bug of er moet nog een update komen hiervoor, ivm gebruikers gemak. 

Hoop dat het probleem nu duidelijk is uitgelegd

 


Ja, dat is een bug. @LouisvN geeft een prima workaround aan voor nu. (weet ik dat vast voor als ik de app krijg voordat die bug eruit is)


Vandaag update van de KPN TV+ app. De pijltjes toets werkt weer. Die bug is er uit.😀😀


Ah, goed nieuws @LouisvN .

Ik vind het buitengewoon irritant dat ik als helper de nieuwe app nog steeds niet heb. Aan de andere kant… dan zijn diverse bugs er wel uit als ik 'm  heb.


Reageer