Ik ben inmiddels al weer meer dan een maand aan het afwachten op de 5 euro die ik nog te goed zou hebben van KPN. maar heb hier nog niks van vernomen op mijn rekening. Ook is er niks verrekend met mijn maand bedrag.
Situatie:
Ik heb 29-10-2019 een afstandsbediening gekocht via de webshop van KPN, voor 20€ (Afstandsbediening voor 4K Interactieve TV) deze leek het meeste op mijn oude afstandsbediening…. de afstandsbediening werkt prima met het kpn kastje maar hij kan niet gekoppeld worden aan mijn samsung tv.
Ik heb hierover gebeld met de klantenservice, en na 2 telefoontjes zijn we tot de conclusie gekomen dat koppelen met deze afstandsbediening niet lukt.Â
Oplossing: ik krijg ee nieuwe afstandsbediening toegestuurd en die oude mag ik in de prullenbak gooien, volgens de man van de klanten service. Nu krijg ik 2 dagen later de afstandsbediening (Afstandsbediening voor Interactieve TV) thuis gestuurd. Deze wordt voor 15€ verkocht dat is een verschil van 5 euro...
Na een chat met ene Esther via de chat van KPN tot de conclusie gekomen dat ik die 5€ uit coulance retour zou krijgen (ik zie de ‘coulance’ niet, er zit een verschil van 5€ in dus ik heb gewoon recht hierop).Â
Maar tot op heden dus nog niks terug ontvangen,….
Â
Is er iemand hier dit wel correct kan afhandelen...
Â