Skip to main content

Mijn contract TV+ is gewijzigd oftwel tegezet naar mijn oude contract Hussel 50Mbit/s maar ik had een cadeau gekregen van KPN 100Mbit/s die ben ik dus gewoon kwijt terwijl ik een op een terug zou kunnen aldus klachtenreacties je heeft 14 dagen bedenktijd en als consument heb je ook herroepingrecht is dus wettelijk verplicht om alles te doen herstellen zoals het daarvoor was.

Tevens zouden ook mijn 2 tuners omgewisseld gaan worden van DIW7022 naar de Arris VIP 5202 die ik ook hiervoor had waar ik totaal geen problemen mee had, ook deze heb ik tot heden nog niet mogen ontvangen navraag gedaan bij klantenservice en die zeiden nog even geduld te hebben maar er staat niets in bestelling of in het systeem bij KPN dus vraag me af hoelang ik dan zou moeten wachten eer dat ik mijn oude tuners terug zou krijgen.

Weet je zeker dat je teruggezet bent naar een Hussel abonnement?

Plaats anders eens een screenshot van jouw abonnement in MijnKPN.


Weet je zeker dat je teruggezet bent naar een Hussel abonnement?

Plaats anders eens een screenshot van jouw abonnement in MijnKPN.

 


Goede lezen dat het blijkbaar mogelijk is om terug te keren naar de "oude"  contractvorm.

Medewerkers van KPN beweren altijd dat dat niet mogelijk zou zijn maar bij deze is dat dus volledig ontkracht.

Ik hoop dat een moderator van KPN dit topic op zal pakken en ervoor zal gaan zorgen dat jouw TV+ Boxen alsnog vervangen gaan worden door 5202's.


Dat zou ik ook wel willen, terug naar de 5202, hoe moet ik dat aanpakken KPN?

Ik wil ook wel een 2e decoder bestellen, als het dan maar een 5202 is, KPN.


 


@Meerwillenweten2017 Ik heb even meegekeken.  Blijkbaar heb je een klacht ingediend.  Er gaat een heel verhaal aan vooraf. En onze KR medewerker heeft er voor gezorgd dat je terug bent gemigreerd. Dit is absoluut geen dagelijkse kost en zal alleen bij hoge uitzondering worden uitgevoerd. Onze ‘normale’ helpdesk heeft deze rechten ook niet. 

Verder zie ik dat je vandaag weer contact hebt gehad. De collega heeft er voor gezorgd dat er handmatig tuners jouw kant op komen. Verder is er een verzoek gedaan om alsnog die snelheid aan te vragen. Alles loopt dus. 

 


Hallo @Erwin van KPN ik denk dat je iemand anders bedoelt, ik weet van niets.

Ik denk dat je @Meerwillenweten2017 bedoelt.

 

 


Hallo @Erwin van KPN ik denk dat je iemand anders bedoelt, ik weet van niets.

Ik denk dat je @Meerwillenweten2017 bedoelt.

 

 

gefikst ;p


Ik wil iedereen bedanken die zich hebben ingezet voor mij, ik ben weer gelukkig met mijn verbinding zoals vanouds.

Het heeft wel wat moeite gekost maar is toch allemaal goed gekomen !


Dat zou ik ook wel willen, terug naar de 5202, hoe moet ik dat aanpakken KPN?

Ik wil ook wel een 2e decoder bestellen, als het dan maar een 5202 is, KPN.

Dat gaat niet, jij zit allang niet meer in de 14 dagen bedenktijd.