Hoi ​@PeterG! Ik zal het eens aankaarten, letterlijk elke opname heeft hier last van of is het specifiek op bepaalde opnames?Â
Diverse programma's geprobeerd over afgelopen week. Allemaal stereo. Live is 5.1 surround.Â
Opname heb ik er maar één. Die was tijdens de uitzending 5.1 surround. Opname echter stereo.Â
Uitzending 5.1 surround. Maar kijken vanaf begin al stereo. En direct na uitzending terugkijken ook weer stereo.Â
ik heb ontdekt dat het gebeurt als je de instelling multicast aan hebt staan. Met unicast is terugkijken en kijken vanaf begin wel 5.1 surround.
En nu is het al een paar uur stereo. En lijkt het wel SD! Het is hartstikke onscherp. En ja, er staat wel LIVE.
Dank voor de uitgebreide feedback ​@PeterG ik heb je signalen doorgezet.
Op dit moment ziet het er wel HD uitÂ
Maar. LIVEÂ met 5.1 geluid. Maar doe ik vanaf begin kijken is het weer stereo.
Instelling multicast.
Bij unicast is het ook live stereo.Â
Vreemd Peter. Ik krijg net het signaal dat ze het niet kunnen reproduceren bij de opnames en het terugkijken. Zou je eens specifiek een programma kunnen noemen?
Niet nodig.
Alles wat ik op Filmbox terug kijk, kijk vanaf begin of opname is stereo. En dat diezelfde zijn op het moment van LIVE wel 5.1.
TV+ box launcher.Â
Ja ze hebben het inmiddels kunnen reproduceren en gaan het aanpassen. Ze hebben alleen geen termijn genoemd. We houden het in de gaten!Â
Zojuist film opgenomen. Bij afspelen op de TV+ Launcher geeft een opname nu op de versterker DD Digital 5.1 aan. Het is dus nu in orde naar ik aanneem.
Bedankt voor de terugkoppeling ​@PeterG, fijn dat het nu wel werkt. Mocht er toch een keer weer wat zijn laat het dan weten. Dat houdt ons scherp .