Skip to main content
Vraag

Terugkijken en opnames werken niet goed op de TV+ app voor tablet

• 14 februari 2025
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

Als ik via mijn tablet iets wil kijken wat ik heb opgenomen start de opname nooit in 1x. Moet steeds terug en opnieuw starten. Dit wel 4x. Vanmorgen was ik een opname aan het kijken en dan stopt hij steeds. Bij opnieuw beginnen met kijken gaat hij naar begin. Werkt dus niet goed. Ik vind ook dat de tv heel vaak hapert, beeld wat stil staat. Was altijd goede tv gewend maar laatste tijd meer problemen met kpn. 

6 reacties

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 14 februari 2025

Wat voor een tablet (merk en type) gebruik je?

Zelf gebruik ik de TV+ app op een Xiaomi Pad 5 en hier ervaar ik geen problemen mee.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 18 februari 2025
wjb schreef:

Wat voor een tablet (merk en type) gebruik je?

Zelf gebruik ik de TV+ app op een Xiaomi Pad 5 en hier ervaar ik geen problemen mee.

Hoi ​@Diana Haaksman welkom op de KPN Community. Dat is natuurlijk niet wat we wensen. De bovenstaande vragen van WJB zijn zeker relevant, zou je dat kunnen toelichten? Ervaar je met andere (streaming) diensten op de tablet nog problemen? 

Mocht de Wifi en het bereik op de tablet niet optimaal zijn dan zou je nog eens kunnen kijken of je het signaal kan verbeteren:

Houden de problemen aan dan kan je ook altijd even direct contact zoeken zodat hier één op één naar gekeken kan worden. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025

Ik heb een galaxy tab A8, en netflix en videoland gaat prima. Alleen de laatste tijd bij kpn is het slecht. Opname start niet pas na 5x en tijdens kijken stopt de opname ineens en gaat terug naar begin. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 28 februari 2025

Is de app up to date? We werken continu aan updates Diana, zou je eens kunnen kijken of er een update beschikbaar is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi Remco, ik heb de laatste update. Ik zie nu in de app store iemand die hetzelfde probleem meld. Kpn zegt daarop dat het probleem bekend is en er aan gewerkt word. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 28 februari 2025

Dan zou ik je ook willen adviseren om even onze product updates rond deze app te blijven volgen.