Skip to main content

Terugkijken hapert/stopt, na een paar minuten gaat het soms weer verder en springt dan naar einde programma.

Modem opnieuw gestart, software opnieuw geladen, instellingen gecontroleerd…… probleem blijft

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je? 
  2. Heb je het modem / router of de KPN tv ontvanger opnieuw opgestart en van nieuwe software voorzien? 
  3. En hoe is de KPN tv ontvanger met de KPN modem / router verbonden? of te welk, wat zit daar precies allemaal tussen. 

 

KPN Modem router is de Experiabox of Box12

 

KPN tv ontvanger is:

Arcadyan HMB 2260

Arris VIP 2952

Arris VIP 5202

Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 


Hoi @gee p, welkom hier! Vervelend kijken als de boel zo hapert. Kun je wat meer vertellen over wat er precies gebeurt? Zoals, op wat voor apparaat je dit hebt. En, als dit een tv-ontvanger is, kun je dan de vragen beantwoorden die Joop stelt?

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je? 
  2. Heb je het modem / router of de KPN tv ontvanger opnieuw opgestart en van nieuwe software voorzien? 
  3. En hoe is de KPN tv ontvanger met de KPN modem / router verbonden? of te welk, wat zit daar precies allemaal tussen. 

 


Ik heb alles (incl. modem) herstart en opnieuw geinstalleerd. Het lijkt nu opgelost te zijn…..


Sinds kort loopt ook mijn ontvanger na enkele minuten vast bij terugkijken programma's en bekijken opnames. Heel irritant. Het betreft een Arris V2. Hoe kan ik kpn dit laten oplossen? Ik heb de ontvanger reeds herstart en de fabrieksinstellinen terug gezet.


Als je een probleem ervaart, Poel3, dan is het handiger om een eigen topic aan te maken. We kunnen dan met jou en de specifieke situatie bij jou thuis meedenken voor een oplossing.


Prima, Eric. Vannacht zijn door KPN werkzaamheden uitgevoerd en morgen ga ik over op glasvezel. Ik wacht dus nog even af


Reageer