Skip to main content
Vraag

Terugkijken hapert sinds een tijdje op de TV+ Box

• August 3, 2026
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Wij zijn standaard te laat voor het achtuurjournaal, maar dat is niet erg. We zijn gewend om vijf of tien over acht het journaal terug te zetten naar het begin. Werkt al maandenlang perfect. Tot een poosje geleden. Ongelofelijk irritant dat het beeld dan steeds even stilstaat. We moeten nu gewoon weer ouderwets zorgen dat we om acht uur klaarzitten, ander werkt het gewoon niet. Ook niet door het resetten van het kastje (DIW7022).

Is er iets veranderd bij KPN? Bij mij in elk geval niet.

ik zag dat AndroidTV versie 11 gebruikt wordt. Wordt het niet eens tijd te upgraden naar 14?

Kan iets regelen in de Fritzbox om dit te verbeteren?

4 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 3, 2026

Hoe is de tv ontvanger verbonden met de Fritzbox? Rechtstreeks met een ethernet kabel, of zit daar nog iets anders tussen? (Switch, DVS, …)

Hoe is de tv ontvanger verbonden met de Fritzbox? Rechtstreeks met een ethernet kabel, of zit daar nog iets anders tussen? (Switch, DVS, …)

Bekabeld via een vier-poorts unmanaged switchboxje naar de Fritzbox. Ik zie aan de kleur van de lampjes dat de snelheid van ontvanger naar de switch 100 Mbps is, en van de switch naar de Fritzbox 1Gbps. Dat is altijd zo geweest. De DIW7022 gaat niet hoger dan 100Mbps.

Ik heb wat interessants ontdekt. Ik heb de TVboxjes van de huiskamer en slaapkamer omgeruild. Het probleem is nu meeverhuisd naar de slaapkamer en in de huiskamer werkt het perfect.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 4, 2026

Ok, dan lijkt het probleem in dat ene kastje te zitten. Je schreef dat je het al gereset hebt. Was dat alleen de stroom eraf, of een frisse start volgens:

Â