Skip to main content

Als ik op de groene knop druk, kan ik een aantal minuten kijken en dan loopt het vast en uiteindelijk springt ie óf en heel druk vooruit, óf naar live. Soms wel 6x in één programma. Willekeurige zenders, tijden. 

 

Ik bij live pauzeren en daarna kijken verspringt het programma ineens door naar live kijken. 

 

Ik heb onlangs een nieuwe tv ontvanger gekregen, maar daarmee is het probleem niet verholpen. Eerder erger geworden.

Hoe dit op te lossen?!

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Boxxx? (of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen)
  3. Wat is jouw echte downloadsnelheid? 

Beste joop,

Ik ben helemaal niet technisch aangelegd. Eerder nooit problemen, en nu dus dit. Niet blij mee. 

Waar kan ik zien wat voor tv-ontvanger ik heb? 

Er loopt een kabel vanuit de Experiabox naar waar de tv staat, deze zit dus bekabeld aangesloten. 

vraag 3: Help… wat bedoel je? 

 

Je hebt niet veel aan mijn antwoorden. (Ik wil ook gewoon dat het opgelost word, niet allemaal moeilijke vragen😥. We hebben hier tot 2 maanden geleden nooit last van gehad en zijn toch al ruim 12 jaar klant) 

 

Groet,

Maaike

 


Beste joop,

Ik ben helemaal niet technisch aangelegd. Eerder nooit problemen, en nu dus dit. Niet blij mee. 

Waar kan ik zien wat voor tv-ontvanger ik heb? 

Er loopt een kabel vanuit de Experiabox naar waar de tv staat, deze zit dus bekabeld aangesloten. 

vraag 3: Help… wat bedoel je? 

 

Je hebt niet veel aan mijn antwoorden. (Ik wil ook gewoon dat het opgelost word, niet allemaal moeilijke vragen😥. We hebben hier tot 2 maanden geleden nooit last van gehad en zijn toch al ruim 12 jaar klant) 

 

Groet,

Maaike

 

 

Onderop de KPN tv decoder staat welke je hebt.

De UTP kabel loopt dus vanaf de experiabox naar de KPN tv ontvanger begrijp ik.

Download snelheid is de internet snelheid die je hebt, die kan je met deze link meten (bij voorkeur op een bekabeld aangesloten computer. Je hebt een download en een upload snelheid.

 

Oplossen is natuurlijk belangrijk.

Maar wij kunnen niet zien wat je hebt en hoe het is aangesloten.

Vandaar de vragen.😉

 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Ik werkt dus niet bij KPN en ik heb ook nooit bij KPN gewerkt.