Skip to main content

Het terug kijken op de nederlandse zenders luikt niet altijd meer

Als ik kijk op de programmagids staat daar zelf bij dat dit geblokkert is 

Hoe komt dit, of moeten we weer extra gaan betalen?

​​​​​​

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Of kijk je via de KPN iTV app op de Smart tv?
  3. Of kijk je niet op je eigen netwerk?

 

I.v.m. auteursrechten kan het soms gebeuren dat je een serie niet kan terugkijken.

Het beste kan je een opname pakket a € 4,99 of een 2de KPN tv ontvanger nemen (bij 2de ontvanger is het opname pakket gratis)  Dan kan je zelf opnemen en altijd terugkijken. 


ik heb 3 KPN+boxen dus terug kijken zou dus wel bij het abonnement zitten

Waarom kan dan bijvoorbeeld nederland in beweging niet meer terug kijken

Afgelopen zaterdag kon dat nog wel en op zondag in eens niet meer

Waar komt dit door


o ja vergeten ik kijk dus op de tv via de box kpn + rechtstreeks

 


Op welke zender kun je niet meer terugkijken?

Ik kijk nu even 2, 3 uur terug en zie het nergens geblokkeerd op de 'Nederlandse' zenders. 

Alleen Vlaamse meiden die rijden zie ik geblokkeerd op npo 3, 19:25.


Het lijkt erop dat er vanaf donderdag 15 augustus, en vooral op vrijdag en zaterdag, iets misgegaan is met de terugkijk rechten voor NPO programma’s die normaal gesproken wel terug te kijken zijn, zoals het NOS journaal(!)

Nederland in beweging van zondag is een hh van donderdag, die zou je nog terug kunnen kijken door het programma daarvoor te starten en dan door te spoelen tot het de extra 15 minuten voor het eind, waar het volgende programma dan nog net te zien zou moeten zijn.

 


Waar komen die screenshots vandaan? Er is momenteel nergens een gids met verticale kolommen.

Ik zie via http://tv.kpn.com dat er die ochtend inderdaad een paar programma's niet zijn terug te kijken. Maar mogelijk komt dat omdat het herhalingen zijn. Alhoewel het nieuws van 9:00 uur… maar erna zijn wel herhalingen. 

De oorspronkelijke uitzendingen van Nieuwsuur is wel terug te kijken. De herhalingen niet (vrij logisch).

Nederland in beweging, van 9:10, is hier wél terug te kijken (momenteel).

Het gekke is dat ik die ochtend in de Ziggo gids ( http://ziggogo.tv ) een precies tegengesteld beeld heb met terug kijken dan kpn. Wat bij de een wel kan kan bij de ander niet v.v.

Het lijkt er op dat er storing is geweest bij de aanlevering(en) van de gids.


Screenshots zijn van de”oude” TV app op m’n iPad.  Die blijft daarop staan (zolang ie nog werkt) totdat de verticale gids terug is in de nieuwe TV+ app.😏 Daarvoor heb ik wel automatische updates uit moeten zetten in de app store, maar dat had ik er wel voor over…


Reageer