Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken mislukt: Chicago P.D. S1 A12, Net 5 wo 20 aug 22:20

• August 25, 2025
  • 9 reacties
  • 113 keer bekeken

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

Ik probeerde zojuist de aflevering Chicago P.D. S1 A12 op Net 5 wo 20 aug 22:20 terug te kijken, maar krijg bij start terugkijken op (Arris 2952) tv ontvanger foutmelding “Afspelen mislukt … (STB-zap-05 - incorrecte AV56 data)”; na herstart tv ontvanger andere melding  “(STB-zap-01 - Video niet gevonden)”.

Ook in (iOS) app geprobeerd, daar foutmelding “Inhoud niet meer beschikbaar”.

Lijkt mij een foutje op de server, want terugkijk optie is beschikbaar in de gids voor dit programma, en omliggende programma’s Chicago Fire S12 A9 21:24 en Chicago Fire S6 A21 23:09 zijn wel terug te kijken.

Hopelijk kan het tv team dit nog herstellen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Heb nog een keer navraag gedaan en helaas kregen andere werkzaamheden prioriteit boven het herstellen van deze aflevering. Deze aflevering is dus niet meer terug te kijken. Excuus. 

9 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Wartywolfs, ga ik even achteraan bij het tv team. Zodra er nieuws is, kom ik hier op terug. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed nieuws ​@Wartywolfs. Het tv team heeft de uitzending herstelt. Terugkijken is weer mogelijk! 

• Nieuwkomer
  • September 5, 2025

Bij de aflevering van afgelopen woensdag is weer hetzelfde probleem. Kan deze ook hersteld worden?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 8, 2025

Gaan we ook naar kijken!

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 9, 2025

Bij de aflevering van afgelopen woensdag is weer hetzelfde probleem. Kan deze ook hersteld worden?

Dit is S1 A14 wo 3 sep 23:10.  Terugkijken is nog steeds niet hersteld, begint nu een beetje krap te worden…

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

@Arjan van KPN is het herstellen niet gelukt?  Vandaag is de laatste dag om deze afl eventueel nog terug te kijken…

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Heb nog een keer navraag gedaan en helaas kregen andere werkzaamheden prioriteit boven het herstellen van deze aflevering. Deze aflevering is dus niet meer terug te kijken. Excuus. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

Jammer, ​@Rijk. had het toch redelijk vroeg gemeld dacht ik zo. Maar het is niet anders…

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 16, 2025

Voor wat het waard is, deze afl is beschikbaar op Amazon Prime.  De hele serie eigenlijk.