Skip to main content

Sinds twee dagen is het niet meer mogelijk om van genoemde stations terug te kijken. De app op de telefoon doet het wel, maar zodra ik dat wil casten naar m’n TV staat die ook stil. Ja, het heeft altijd gewerkt en nee, er is totaal niks veranderd hier aan welke configuratie dan ook. Iemand anders ook last van?

Dat herken ik niet direct Ron. Dus dat wil ik graag even bekijken. 

  • Heb je voorbeelden van specifieke programma's?
  • Het werkt dus niet op de ontvanger maar wel binnen de app.
  • En klopt het als je cast vanuit de app naar de tv te casten?

Je kan altijd even voor de zekerheid de ontvanger een frisse start geven en je opnieuw aanmelden op de ontvanger.

 


Remco, ik heb inderdaad de TV+ ontvanger even gereset en ik denk dat het nu over is. Ik had het met alle rtl en sbs zenders. De publieke omroep deed het wel en inderdaad via de app ging het wel, echter als ik wilde Chromecasten van de app naar de TV ging dat ook niet (wel met NPO zenders). Er zal wel een bitje ongevallen zijn (dat zeggen wij ict-ers altijd 😊). Af en toe knippert er een rode balk onderin met tekst, hij knippert zo snel dat ik niet kan lezen wat erop staat. Ook alsnog de gids oproep, dan verschijnt er bovenin een foutmelding, deze staat er tekort om dit te lezen, maar iets in de geest van “de gids is niet beschikbaar … excuses voor het ongemak” of iets in die trant. Dit verdwijnt meestal na een 3-5 seconden. 


Fijn dat het dan wel weer werkt. Dat knipperen met de foutmelding speelt dus nog steeds Ron als je probeert te casten? Wellicht heeft hij dan even nodig om te schakelen.