Skip to main content

Hi,

 

wij kijken sinds kort via de KPN TV app op onze Philips OLED smart TV, maar tot grote ergernis (van m’n vriendin, je snapt t 😂), stoppen vrijwel alle programma’s steevast voor het eind van de aflevering, en bij commerciële zenders mag je dan uiteraard niet doorspoelen. Is dit een bekend probleem in de app? 
 

Ik heb de meest recente versies van alles, en al eens resets geprobeerd. Zelfs gekeken of de systeem tijd en de tijd in de app sync lopen, maar ik kan niks ontdekken. Lijkt een beetje of de programmatijdcodes gewoon pertinent niet kloppen. We moeten namelijk vaak ook eerst nog 10 min een ander programma kijken voordat het programma wat we willen kijken begint. 
 

Zie ik iets over t hoofd? Of vind ik lotgenoten hier? 😉 dank!

Er wordt altijd een marge aangehouden...vijf minuten voor en een kwartier na een uitzending, hoewel het bij terugkijken iets korter is, volgens mij. Je kunt overigens aan het begin nog wel een stukje vooruitspoelen bij de commerciële zenders.

En probeer het eens via de ontvanger in plaats van de app. Werkt over het algemeen iets soepeler.

En mocht je de mogelijkheid hebben om op te nemen...Dan kun je alles doorspoelen, hoewel in de app dan weer niet alles af te spelen is, voor wat betreft opnamen, @Broodrooster92.


Hetzelfde probleem.

Terugkijk tijd correspondeert niet.


Reageer