Skip to main content

Hallo,

 

Ik merkte zojuist dat ik de programma's van ONS (uit het Pluspakket) niet meer terug kan kijken op mijn televisietoestel. Eind afgelopen week was dit nog geen probleem.

Om uit te sluiten dat dit probleem iets met mijn tv-ontvanger te maken had, heb ik KPN-tv op mijn laptop opgestart en daar blijkt uit de tv gids dat het ook op mijn laptop niet mogelijk is ONS terug te kijken. Ik kan geen nieuwsbericht bij zowel KPN en ONS terugvinden waaruit blijkt dat terugkijken van dit kanaal niet meer mogelijk is.

Hebben hier meer mensen last van?

Nou zeg, je bent me net voor, @PetervdE! Viel mij net ook op. Vanaf zaterdag jl kan je niet meer terugkijken, is hier ook zo. Ik heb de Sagemcom DIW7022 (TV+). Jij ook?


Nee ik heb 'n ander kastje. De Arris VIP2952-V2.

Ik dacht eerst ook aan het kastje of de software. Daarom als eerste de software opnieuw geïnstalleerd. Maar zonder resultaat. Om het kastje uit te sluiten ben via de laptop naar “online tv” gegaan en merkte via de tv-gids dat ook hier terugkijken niet mogelijk is voor dit kanaal.

Zoals ik in het bericht hierboven al aangaf, ik kan nergens 'n nieuwsbericht terugvinden dat terugkijken niet meer mogelijk is. Heb bij KPN en bij ONS gezocht.

Als dit nog enkele dagen gaat duren, dan zal ik deze vraag direct als 'n soort van klacht stellen bij KPN.


Nee, het is een fout in het netwerk naar alle waarschijnlijkheid...ik kan me nog herinneren dat hetzelfde probleem vorig jaar bij  BBC First ook een tijdje optrad, @PetervdE.

Trouwens, als je het Opnemen-pakket hebt kun je daar nog wel gebruik van maken.

Misschien kan een moderator, bijvoorbeeld @Marcia van KPN, hier navraag naar doen.


Hier hetzelfde probleem, we hebben altijd terug kunnen kijken. Nu ineens is het niet meer mogelijk. Alles gereset, stekkers eruit.. Maar helaas. Ik mag hopen dat het een foutje is. Zo niet, dan zeg ik dag tegen KPN.


Ja hier idem 

Heel erg vervelend ik dacht ga lekker love boat terug kijken .

Mooi niet dus.

Baal als een stekker .

Wat is er aan de hand kpn???????????????


Inderdaad heel raar ,  sinds vandaag 

ik wilde Allo Allo even terug kijken maar op ONS zender 89 bij KPN valt helemaal niets meer terug te kijken 

Heb ook alles gereset zowel het KPN kastje als de Experia Box 

Geen resultaat

Wellicht een storing? 


Ik kijk altijd James herriot de vee arts. Maar helaas kan dat ineens niet meer. Nu moet je ergens overdag gaan zitten kijken. Laat maar. KPN is nu al zo vaak dat er iets fout gaat dat ik overweeg om maar weer naar ziggo te gaan. Die nieuw app waar je mee tv kijkt. Het moest zo nodig weer anders. Nou ben je lekker mee. Alles compleet anders. Zo anders dat ik er zat van ben. 


Hebben jullie niet het opnemen pakket? Ik kijk vrijwel nooit terug. 

En het is een storing en dat kan gebeuren. Bij Ziggo is terugkijken namelijk nog wel op die zender. En bij NLziet ook. Die laatste heeft ook wat betere beeldkwaliteit met ONS.

Tot zo'n jaar geleden was terugkijken helemaal nog niet mogelijk op ONS. Toen was opnemen echt de enige optie. Sindsdien heeft de zender de rechten verworven hiervoor en kan het via de providers teruggekeken worden. Enja, daar is bij kpn nu storing mee.


Ik had het doorgegeven en bericht terug.

Het is een storing.

Er is inmiddels een intern bericht naar het tv team.

En ervaring vanuit het verleden: dit kan nooit met terugwerkende kracht hersteld worden.


Nu valt me nog iets op. Het laatste programma dat ik wel terug kan kijken is uitgezonden op afgelopen vrijdag 23:22 (Doctor Finley) en het daarop volgend programma wat start na middernacht om 00:20 (Ons nostalgisch uur) en al wat daarna komt is niet meer terug te kijken.

Dus met andere woorden, programma's t/m afgelopen vrijdag zijn nog gewoon terug te zien. Daarna niet meer. De storing is dus rond middernacht 5- op 6 juli opgetreden.


Snelle actie. Snelle reparatie. En zelfs met terugwerkende kracht deze keer. Alles is weer terug te kijken. Dank voor melden allen.

@Peter Berghmans , @Angelique Tripodi Spijkstra , @PetervdE , @Ons tv , @Jopie 45 .


@PeterG  

Dankjewel voor de terugmelding. Inderdaad, er is snel actie ondernomen door KPN om alles weer in orde te maken. 


Reageer