Skip to main content

Waarom kan ik, als ik tv kijk via internet op mijn desktop pc, BBC-first niet terug kijken terwijl dat via de tv ontvanger wel kan?

 

Heeft met rechten te maken, zenders stellen voorwaarden voor de platforms waarop programma's vertoond mogen worden, @Beatlepaul.


Beste Ratonesque,

Ik weet niet niet of het klopt wat je beweert, bij Ziggo kon ik BBC first wel online terugkijken en bovendien, in deze digitale tijd zijn de functies van de radio-, de tv-,  en de cd-speler etc vervangen door een PC.

Volgens mij heeft KPN ergens een setting verkeerd staan . . .

 


Ja, zou ook kunnen hoor, want ik kan me nog herinneren dat een tijd terug er ook problemen waren met terugkijken op de tv-ontvanger. Staat op de desktop vermeld: "dit programma kan je alleen terugkijken op de tv-ontvanger" of woorden van gelijke strekking, @Beatlepaul?


Nee Ratonesque, geen tekst van dergelijke strekking. Ik kan mij herinneren dat er voorheen zoiets stond als:  Deze zender kun je (nog) niet terugkijken.

Nu staat er geen vermelding meer bij en het icoontje voor terugkijken ontbreekt.

Ik heb hierover al eens met KPN gebeld maar tot nu toe geen verklaring gekregen voor het feit dat deze zender online niet terug te kijken is en via de tv ontvanger wel.

 


Ik hoop dat iemand van KPN dit ook leest en actie onderneemt!


Nee Ratonesque, geen tekst van dergelijke strekking. Ik kan mij herinneren dat er voorheen zoiets stond als:  Deze zender kun je (nog) niet terugkijken.

Nu staat er geen vermelding meer bij en het icoontje voor terugkijken ontbreekt.

Ik heb hierover al eens met KPN gebeld maar tot nu toe geen verklaring gekregen voor het feit dat deze zender online niet terug te kijken is en via de tv ontvanger wel.

 

....of je kijkt gewoon via de ontvanger, heb je ook nog een beter beeld, @Beatlepaul!


Dat zou kunnen, maar zoals ik eerder berichtte, ik gebruik mijn pc in de woonkamer voor muziek, tv, radio en internet en ik gebruik de tv ontvanger in mijn slaapkamer. Op deze manier heb ik geen 2 tv ontvangers nodig 😀.

 


Reageer