Skip to main content
Vraag

Terugkijken werkt niet bij NPO 1 via Arris 5202

• May 6, 2026
  • 29 reacties
  • 172 keer bekeken

Arris vip5202

Terugkijken werkt niet als het progamma nog bezig is.

Als je terug wil kijken naar een progamma als deze nog bezig is,  begint deze wel maar naar een paar seconden gaat de uitzending weer terug naar live uitzending waar je begin van terug wil kijken.

Nieuwste software zit op de Arris vip 5202, reset helpt ook niet.

Dit is al een paar dagen zo.

29 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Welk programma kun je niet terugkijken en opnames welke dag?

En 1 of 661?

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Gaat om alle zenders als de live uitzending al bezig is en je te laat bent met kijken, dus de live uitzending die op dat moment bezig is, die vanaf het begin te kijken, dat werkt al een paar dagen niet meer. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Dank je. Het is op alle beschikbare npo 1 kanalen zie ik. 1, 661 en 191.

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Het is niet alleen op npo 1, maar bij alle zenders.

En het gekke is, je kan ook veel npo 1, 2 en 3 sommige programma's die bezig zijn helemaal niet begin gemist kijken, staat geen groen bolletje bij.

Dus kpn heeft het niet voor elkaar met begin gemist bij live uitzendingen 

Ook een friise start gedaan naar fabrieksinstellingen,  maar niks helpt.

Hopelijk komt kpn snel met een oplossing,  want dit hoort gewoon probleemloos te werken!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Ik weet niet of het weer echt werkt, maar nu met het late journaal van 23:20 werkt het wel, ​@Twente .

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Ik weet niet of het weer echt werkt, maar nu met het late journaal van 23:20 werkt het wel, ​@Twente .

Ook als de uitzending bezig is van het journaal, en je dan naar begin gemist functie wil kijken van journaal, want daar gaat het mis en springt het gewoon weer naar de live uitzending. 

Hier werkt het namelijk niet.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

HIer ook, nu 23:35 uur werkt het wel weer. Midden op de avond niet. Kwam er toevallig achter toen ik voor Paul en de Wit met groen even terug wilde naar het begin. Betreft ontvanger Arris VIP5202.

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

HIer ook, nu 23:35 uur werkt het wel weer. Midden op de avond niet. Kwam er toevallig achter toen ik voor Paul en de Wit met groen even terug wilde naar het begin. Betreft ontvanger Arris VIP5202.

Gek dat het hier niet werkt bij live uitzending van journaal, dus dat je dan naar begint gemist wilt kijken van het journaal.

Dan gaat bij begin gemist kijken naar een paar seconden de uitzending gewoon weer naar de live uitzending van hwt journaal,  en dit gebeurt op alle zenders wwar je begin gemist kan kijken.

Als bijvoorbeeld journaal is afgelopen en dan terug wil kijken werkt het wel.

Dus alleen als de uitzending bezig is en je hebt begin gemist, en dan begin gemist wil kijken via het groene bolletje dan werkt het niet, en gaat het naar een paar seconden weer terug naar live uitzending.

Arris vip 5202

via ethernet kabel verbonden de Arris 5202

Glasvezel verbinding 200 mbits 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Nu herhaling Eva is ook gewoon te herstarten. De storing lijkt me voorbij. ​@Twente, ​@Berrie_Kaas 

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Nu herhaling Eva is ook gewoon te herstarten. De storing lijkt me voorbij. ​@Twente, ​@Berrie_Kaas 

Heb het hier ook getest, maar hier werkt het nog steeds niet.…

Snap er helemaal niks meer van, hopelijk wordt het hier ook snel opgelost, want hier betaal ik niet voor dat begin gemist niet werkt.

Abonnementen zijn al duur genoeg.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 6, 2026

Vreemd, de afl. van Pauw en de Wit van vanavond (wo 6 mei) staat nu in de gids gemarkeerd als niet terugkijkbaar. Op eerdere dagen zijn ze wel terugkijkbaar, dus dat lijkt op een foutje in de epg.

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Duurt nu ongeveer een minuut als je begin gemist kijkt voor deze weer terug springt naar de live uitzending waar je begin van gemist wil kijken .

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Even getest op een interactieve tv ontvanger en hier blijft de herstart doorlopen. Ook na een minuut. 

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Raar dat het hier niet werkt.

Maar kijk je wel naar begin gemist als de live uitzending nog bezig is, want daar gaat het hier mis.

En hier werkt het nog steeds niet.

Wat moet ik hier mee aan, kan iemand van kpn zelf hier op reageren.

Want zo schiet het niet op en wordt het probleem niet opgelost.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 6, 2026

Bij mij nu (00.48) geen probleem met vanaf begin kijken op NPO1, met Arris 2952 weliswaar. Eerder niet geprobeerd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Maar kijk je wel naar begin gemist als de live uitzending nog bezig is

Uiteraard doe ik dat. Want dat gaf je aan. 

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2026

Hopelijk wordt het hier ook snel opgelost,  of dat een medewerker (ster) van kpn kan reageren.

• Auteur
  • Helper
  • May 7, 2026

Hier werkt het nog steeds niet met begin gemist, gaat zo weer naar de live uitzending waar je begin gemist wil kijken 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2026

Jammer. En raar, want hier werkt het wel weer. Via ontvanger en online apps en tv.kpn.com.

Een moderator komt hier nog. 

• Auteur
  • Helper
  • May 7, 2026

Jammer. En raar, want hier werkt het wel weer. Via ontvanger en online apps en tv.kpn.com.

Een moderator komt hier nog. 

Ja heel raar, bij alle 2 Arris vip5202 ontvangers werkt het begin gemist niet als de uitzending al begonnen is, gaat dan zo weer naar de luve uitzending. 

Hoe kan ik in contact komen met een kpn medewerker of moderator?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2026

Die komen hier vanzelf. Topics staan in de wachtrij. Die is zo'n 48 uur.

Je kunt tijdelijk een app of de site gebruiken. 

Wil je niet wachten op een moderator maak dan een belafspraak (onderaan) met de klantenservice. 

Rudie65
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 7, 2026

Wil je niet wachten op een moderator maak dan een belafspraak (onderaan) met de klantenservice. 

Hier het zelfde probleem , klantenservice gebeld maar die hebben nog geen melding gehad , wel van de week onderhoud geweest door kpn s’nachts.

• Auteur
  • Helper
  • May 7, 2026

Hier het zelfde probleem , klantenservice gebeld maar die hebben nog geen melding gehad , wel van de week onderhoud geweest door kpn s’nachts.

Dus jij hebt ook het probleem met begin gemist dat dit niet werkt en na een paar seconden weer naar de live uitzending gaat waar je begin gemist van wil kijken.

Rudie65
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 7, 2026

Dus jij hebt ook het probleem met begin gemist dat dit niet werkt en na een paar seconden weer naar de live uitzending gaat waar je begin gemist van wil kijken.

b.v.

Ja ook het zelfde probleem, ook als ik een programma terug wil kijken en het is al gestart dan krijg ik eerst een paar sec beeld waarna deze naar de live gaat.

• Auteur
  • Helper
  • May 7, 2026

b.v.

Ja ook het zelfde probleem, ook als ik een programma terug wil kijken en het is al gestart dan krijg ik eerst een paar sec beeld waarna deze naar de live gaat.

Wat moeten we hier nu mee doen, want niemand weer waar dit aan ligt, volgens mij kpn zelf ook niet.

Heb jij ook de Arris vip 5202 ontvanger