Skip to main content
Vraag

Terugkijken werkt niet bij NPO 1 via Arris 5202

• May 6, 2026
  • 29 reacties
  • 176 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

• Nieuwkomer
  • May 7, 2026

Die komen hier vanzelf. Topics staan in de wachtrij. Die is zo'n 48 uur.

Je kunt tijdelijk een app of de site gebruiken. 

Wil je niet wachten op een moderator maak dan een belafspraak (onderaan) met de klantenservice. 

Hier het zelfde probleem , klantenservice gebeld maar die hebben nog geen melding gehad , wel van de week onderhoud geweest door kpn s’nachts.

Dus jij hebt ook het probleem met begin gemist dat dit niet werkt en na een paar seconden weer naar de live uitzending gaat waar je begin gemist van wil kijken.

b.v.

Ja ook het zelfde probleem, ook als ik een programma terug wil kijken en het is al gestart dan krijg ik eerst een paar sec beeld waarna deze naar de live gaat.

Hier ook hetzelfde probleem. Alleen programma's die volledig afgelopen zijn kunnen terug gekeken worden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2026

Twente vraagt: Heb jij ook de Arris vip 5202 ontvanger?

Klopt dit, ​@Rudie65 ?

En wacht in ieder geval op de kpn moderator. Die komt echt.

• Auteur
  • Helper
  • May 7, 2026

Die komen hier vanzelf. Topics staan in de wachtrij. Die is zo'n 48 uur.

Je kunt tijdelijk een app of de site gebruiken. 

Wil je niet wachten op een moderator maak dan een belafspraak (onderaan) met de klantenservice. 

Hier het zelfde probleem , klantenservice gebeld maar die hebben nog geen melding gehad , wel van de week onderhoud geweest door kpn s’nachts.

Dus jij hebt ook het probleem met begin gemist dat dit niet werkt en na een paar seconden weer naar de live uitzending gaat waar je begin gemist van wil kijken.

b.v.

Ja ook het zelfde probleem, ook als ik een programma terug wil kijken en het is al gestart dan krijg ik eerst een paar sec beeld waarna deze naar de live gaat.

Hier ook hetzelfde probleem. Alleen programma's die volledig afgelopen zijn kunnen terug gekeken worden. 

Ja hier kan je ook alleen terug kijken als de uitzending is afgelopen

Begin gemist als de uitzending nog bezig is werkt niet, dan gaat het weer terug naar live uitzending

Rudie65
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 7, 2026

Twente vraagt: Heb jij ook de Arris vip 5202 ontvanger?

Klopt dit, ​@Rudie65 ?

En wacht in ieder geval op de kpn moderator. Die komt echt.

klopt