Skip to main content
Vraag

Terugkijken werkt niet bij NPO 1 via Arris 5202

• May 6, 2026
  • 52 reacties
  • 489 keer bekeken

Toon eerste bericht

52 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 11, 2026

Hier lijkt het probleem met begin gemist ook opgelost te zijn.

De technische dienst van kpn zou er na kijken is mij afgelopen week verteld,  dus lijkt erop dat ze toch het probleem hebben gevonden.

Vanavond begin gemist bij het Journaal weer kunnen gebruiken, hopelijk blijft het werken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 11, 2026

Hi iedereen, ik zie meerdere signalen van users die dit ook hebben. Zouden jullie hier ook willen reageren met:

• Welke ontvanger(s) jullie precies hebben?
  • Hoe deze aangesloten is/zijn op de modem? Kabel, wifi of met een switch of ander apparaat?
  • Welke modem hebben jullie? 
  • Hebben jullie de modem en eventueel glasvezelkastje ook 2 minuten stroomloos gemaakt? Zo niet, zouden jullie dit willen doen?
  • Op welke zenders ervaren jullie dit? En is dit bij een opname? Of bij terugkijken? Of begin gemist tijdens een live uitzending? 

@Twente, ik zie dat jij je gegevens ook in je profiel hebt ingevuld? Vind je het goed als ik een netwerkscan doe om te kijken of ik gekke dingen zie? Ik zie alleen hoe alles is aangesloten maar niet je verkeer oid. 

Hier lijkt het probleem met begin gemist ook opgelost te zijn.

De technische dienst van kpn zou er na kijken is mij afgelopen week verteld, dus lijkt erop dat ze toch het probleem hebben gevonden.

Vanavond begin gemist bij het Journaal weer kunnen gebruiken, hopelijk blijft het werken.