Terugkijken werkt niet meer ook niet na terugzetten fabrieksinstellingen.
Dat is raar.
Op welke zender?
En welke ontvanger?
Bij alle zenders ïs het groene terugkijken pijltje weg
Â
De DIW7022 geeft helemaal geen groen terugkijken pijltje. Dat was bij de oudere ontvangers het geval. Bij de DIW7022 is het eigenlijk andersom. Die geeft in de gids juist aan als er niet teruggekeken kan worden.Â
Tot vorige week wel nu kan ik niks meer terug kijken.
Tot vorige week wel nu kan ik niks meer terug kijken.
Ik heb de DIW7022 al 2½ jaar. Die heeft nooit groen Terugkijken pijltje gehad. Of had je tot volgende week een andere ontvanger?
Terugkijken kan gewoon hoor. Volgens mij niet eens geprobeerd.Â
Uitleg. Selecteer programma in de gids in het verleden (!). Dan 2 opties.
De OK knop ingedrukt houden en Terugkijken kiezen. Of
Kort OK en dan afspelen kiezen.Â
Het werkt echt. Anders hadden we een stortvloed aan meldingen. En jij bent de enige.Â
Hoi en welkom in onze community ​
Ben je eruit gekomen met terugkijken, met de uitleg van Peter hierboven? Zo niet, laat je dan precies weten hoe je het probeert te doen en wat er dan gebeurt? Maakt het nog uit welke zender en programma je probeert terug te kijken? Hoe meer informatie je deelt, des te beter we je hier op weg kunnen helpen.
Voor snellere hulp kan je ook een terugbelafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.
Ik kijk zaterdag en bel dan terug want ik krijg geen terugkijk functie als ik op ok druk. Het is bij alle zenders niet mogelijk om terug te kijken.
Als je bij een programma wat in het verleden ligt kort op ok drukt krijg je een button "afspelen" met dr informatie van het programma.Â
Als je lang op ok drukt krijg je een pop-up. Met daarin 2 keuze's. Informatie en terugkijken.Â
Maar "afspelen" doet het dus ook.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.