Skip to main content
Vraag

Terugkijken werkt voor sommige programma's en zenders niet, via laptop lukt het wel

• December 9, 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Kijk terug werkt voor o.a. programma's van BBC NL niet. Het programma lijkt te starten, maar het TV scherm gaat meteen op zwart. Dit gebeurt ook met een ander programma van NPO2. Een opgenomen programma van Net5 geeft hetzelfde resultaat. Ik kan dezelfde programma's wel op mijn laptop bekijken. Dus online. Er zou geen storing zijn op mijn adres. Ook stekker eruit en er weer in van het zwarte kastje verhelpt probleem niet. Wat is er aan de hand?

Groeten van Jobadi

2 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 9, 2025

Welk type tv ontvanger heb je?

(ik had hetzelfde op mijn Arris met  sommige opnames gemaakt in september en oktober (BBC1, VRT Canvas).  En inderdaad zo nu en dan terugkijken programma’s die niet willen starten op de tv ontvanger o.a. BBC NL en Net 5.)

Maar er lijkt onlangs inderdaad iets aan de hand geweest te zijn met terugkijken op BBC NL.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Jobadi. Welkom op de KPN Community! Niet zo fijn dat je bepaalde programma's niet kunt terugkijken en dat sommige opnames niet starten. Daar moeten we iets mee doen. 

Ik ben net zoals Wartywolfs wel geïnteresseerd in welke tv-ontvanger je hebt. Dit vind je op de voorkant of op de sticker die op de onderkant zit. Kun je ook vertellen welke Experia Box je hebt staan en of je op glasvezel zit? En kun je bepaalde programma's of opnames wel terug- of bekijken? Met deze informatie kunnen we dan weer even verder kijken richting een oplossing.Â