Skip to main content

Voorheen ging je met de Return toets (pijltje dat van links komt dan omkeert richting rechts) 1 nivo omhoog. Als je een opgenomen programma gekeken had kon je met return 1 nivo omhoog en het programma meteen wissen.

Nu gaat ie in 1x direct helemaal naar boven naar het menu van opgenomen programma's. Bijzonder onhandig, dan moet je het zojuist gekeken programma weer opzoeken en dan wissen.

Is er een manier om de werking weer naar 1 nivo omhoog te krijgen?

 Ja dat was mij ook al opgevallen. @DickSbeek 
Alhoewel het niet altijd gebeurd.
Even voor de duidelijkheid, dit gaat over die nieuwste update van de DIW7022
Update 1.139.0
Ik vergat het door te geven, hierbij geven we het samen door. 🙂

Eigenlijk hoort dit onder het topic 

 

 

geplaatst te worden, maar daar kijk ik ook zelden nog naar, men maakt er een kletsrubriek van wat niets met de update te maken heeft.


Hoi Huistijger,

Bedankt voor de aanvulling, ik let nooit op het nummer van de update. Ook geen idee waar die zou staan, ik merk het doordat ik ongeveer 100 tot 150 programma's opgenomen heb. Dan erg onhandig dit. 

Hopelijk gaan ze van KPN deze update nogeens opnieuw bekijken. (en terug draaien)


Terugdraaien moet niet maar deze fout herstellen wel @DickSbeek 


Dank voor het doorgeven beide! 😊

Als het even kan, de volgende keer wel graag onder het update topic plaatsen, dan hebben we alles centraal staan en krijgen andere klanten ook de mogelijkheid om aan te geven of ze een bepaald issue ook ervaren. Op die manier hebben we sneller duidelijk wat de impact van de update is!


Ik heb het ook vermeld onder update nummer 1,39


Ah ik zie het nu inderdaad, helemaal top, dank daarvoor!


Voorheen ging je met de Return toets (pijltje dat van links komt dan omkeert richting rechts) 1 nivo omhoog. Als je een opgenomen programma gekeken had kon je met return 1 nivo omhoog en het programma meteen wissen.

Nu gaat ie in 1x direct helemaal naar boven naar het menu van opgenomen programma's. Bijzonder onhandig, dan moet je het zojuist gekeken programma weer opzoeken en dan wissen.

Is er een manier om de werking weer naar 1 nivo omhoog te krijgen?

 

Hoi @DickSbeek, wij hebben dit ook gezien. Dit gaat specifiek mis bij opgenomen series. Als je een eerste aflevering kijkt, en dan de terugknop gebruikt gaat het meestal wel goed. Maar bij de tweede en verder niet meer. Dan kom je inderdaad op het hoofdniveau uit. Hier is door het tv team een ticket voor aangemaakt, dus ze gaan eraan werken om dit weer te herstellen naar hoe het hoort. Houd de Product Updates in de gaten. Als de oplossing er is, dan vermelden we dat bij in een nieuwe Update.