Skip to main content

Na contract te hebben beƫindigd moest ik modem en tv ontvangers terugsturen. Dit heb ik gedaanten de door kpn geleverde doos en kreeg nu een e-mail dat alleen het modem is ontvangen en dat ik de ontvangers nog moet opsturen.

Die heb ik natuurlijk niet meer want zaten in de doos! Wat nu?

Hi @experiabox aansluitpunten,Ā als alleĀ apparatuur inclusief de tv-ontvanger alĀ retour is gestuurd dan kun je deze herinneringen negeren. Als jeĀ jouw profielĀ invult, dan kan een KPN medewerkerĀ in het systeemĀ aangeven dat de apparatuur al retour is gestuurd.Ā 


Hoi @experiabox aansluitpunten. Welkom op het KPN Forum!Ā Het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.


Hallo,

zelfde soort probleem bij mij: overgestapt naar KPN+. Moesten oude tv-ontvangers terugsturen, echter niets ontvangen om het terug te sturen. Dus maar eigen doos gebruikt; 2 tv ontvangers en toebehoren in Ć©Ć©n doos retour gestuurd. Krijg je dan een herinnering dat je er eenĀ terug hebt gestuurd en of je de andere alsnog wilt sturen. Hoe dan? Die is al bij jullie! Verder ook geen contactgegevens of andere mogelijkheid om te reageren in de mail. Niet handig. Wat nu?Ā 


@Roel LĀ 

Je bedoelt dat hij bij KPN is i.p.v. bij jullie.

Want ik ben net zoals jij klant bij KPN en ik kan je vertellen dat hij niet bij mij is.šŸ˜‰šŸ˜ŠšŸ˜ŠšŸ˜‰šŸ˜†


Joop,

inderdaad; teruggestuurd naar KPNs antwoordnummer in Alphen!
Maar blijft dus vreemd dat je 2 apparaten in Ć©Ć©n doos stopt en vervolgens er door KPN dan maar 1 als ontvangen wordt geregistreerdā€¦Ā 

Ā 


@Roel LĀ 

Vul bij je profiel (via de avatar rechtsboven) zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.

Of bel morgen gratis 0800-0402

Ā 

En misschien de KPN magazijnman een telraampje geven.šŸ˜†šŸ˜Š


Reageer