Skip to main content
Vraag

The Split Barcelona is niet terug te kijken bij BBC First

• January 28, 2025
  • 6 reacties
  • 747 keer bekeken

Zondag 19 jan. The Split Barcelona afl. 1 een dag later terug gekeken op BBC First.

Een week later op 26 jan. kan ik een dag later afl. 2 niet  meer terug kijken.

Waar heeft dat mee te maken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 28, 2025

O, is het weer eens zo ver? Op BBC First gaat het weleens vaker mis. Is een technisch probleem volgens mij, ​@Carla vdH.

• January 28, 2025

Programma's die je niet wilt missen kun je beter opnemen. Bij reclamezenders heb je bovendien het voordeel dat je reclames kunt doorspoelen maar bij BBC First kan dat sowieso wel. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 28, 2025

Gelukkig worden programma's op BBC First wel vaker herhaald...in de zoekfunctie (loepje) even Split Barcelona invullen en kijken wanneer het nog een keer uitgezonden wordt, ​@Carla vdH. Hopelijk werkt de terugkijkfunctie dan wel.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 28, 2025

Of anders op https://www.bbcbenelux.com/tv-gids-nederland, daar kun je een week of zes vooruit zoeken voor BBC First.  Helaas wordt The Split Barcelona daar voorlopig niet herhaald.

Bijna alle BBC First programma’s afgelopen zondag vanaf 08:45 zijn niet terugkijkbaar, niet alleen The Split.  Dat ziet er een beetje vreemd uit, normaliter is het merendeel overdag en ‘s avonds daar uitgezonden wel terug te kijken.  Mogelijk is iets mis gegaan met de rechtenvinkjes in de gids. (Is vaker gebeurd in het recente verleden…)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 28, 2025

Er is zo te zien een storing waardoor programma's vanaf zondag ochtend 8:45 (agatha christie) tot maandagochtend 6:00 uur (new tricks) bijna allemaal niet terug te kijken zijn. Hieronder zat ook al 1 x de nachtelijke herhaling van The Split; Barcelona helaas. Het was het tweede en zo te zien ook laatste deel van The Split Barcelona. Die heb je dus helaas gemist. Dat is jammer. Zal over enkele weken/maanden wel weer herhaald worden denk ik.

En de storing is niet helemaal weg ook. Zie nog veel programma's op tijdstippen dat ze gewoon terug te kijken zouden moeten zijn waar het niet kan.

Via opname is zo'n programma wel te kijken. Mijn advies: neem het op. En als je het nog niet hebt neem het opnemen '’pakket'’.

Ik heb momenteel van 8 bbc first series opnames lopen. Ideaal.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Carla vdH, hier gaat duidelijk iets niet goed. De bevindingen die ​@PeterG hier boven heeft gedaan, kan ik volledig onderschrijven. Er is melding van gemaakt en hopelijk is het snel hersteld.