Skip to main content

Wij hebben sinds een aantal weken nieuwe ontvangers voor glasvezel met een hele nieuwe lay-out waar we niet zo blij mee zijn. We kunnen in instellingen niet meer de tijd van de infobalie verkorten waardoor we steeds veel missen,  ook van de ondertiteling.  Daarnaast stopt het beeld steeds even als we naar de gids gaan of van zender wisselen. 

Ook het verwijderen van opnames is veel omslachtiger geworden. 

Ook zie je in de gids het beeld rechtsboven niet doorgaan maar je ziet een stilstaand beeld. 

En er zijn meerdere dingen die omslachtiger zijn geworden. 

Kortom, het is wat ons betreft zeker geen verbetering. 

Geef mij de oude ontvanger maar weer. 

 

Beste @Visduijf, welkom! Wat jammer dat je dit zo ervaart! Goed dat je het hier deelt. Heb jij het topic met feature requests al gezien? Daar staan een heleboel wensen van andere klanten over de TV+ Box. Daar kan jij ook jouw wensen kwijt. 


Hoi. het kostte mij ook een week of 2 maar ben er nu aan gewend.

Ook het verwijderen van opnames is veel omslachtiger geworden. 

En er zijn meerdere dingen die omslachtiger zijn geworden. 

De kleurknoppen hebben nog steeds dezelfde functies:

             

Opnames verwijderen 

app of on demand openen kanalen 200 tot en met 206

              

Kijk vanaf begin

             

Informatie, voortgangsbalk 

Opnames selecteren om te verwijderen (daarna rood)

          

5 minuten overslaan (opnames en on demand)

steeds veel missen,  ook van de ondertiteling

Euh, mis je niks meer van, die kan nu permanent aan 🙂

De voortgangsbalk is nu transparant. Daar lees ik de ondertiteling dwars doorheen. Tip: na pauze kun je met “pijltje links” slechts 10 seconden terug. De infobalk staat er maar 5 . Dus dan wordt het stukje ruimschoots herhaald.

Ook zie je in de gids het beeld rechtsboven niet doorgaan maar je ziet een stilstaand beeld. 

Wat apart. Dat de tv uitzending doorgaat in de gids is nota bene de standaard instelling. Als je daar een dia ziet mbt het gekozen programma in de gids heb je dat zelf zo ingesteld lijkt me.

Er kan véél meer. Dan is het niet te voorkomen dat sommige functies iets meer stappen vereisen.