Skip to main content
Beantwoord

Tijdens het luisteren naar muziek en tijdens het tv kijken gaat het geluid uit zichzelf harder en zachter

• May 4, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb een vraag.

Als ik muziek aan het luisteren ben gaat het volume regelmatig harder en zachter nu begint ook de tv hiermee kan dat aan de kpn apparatuur liggen?

Vriendelijke groet martin

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@martin wonink, welkom op onze community, die experiabox is in ieder geval aan vervanging toe maar ik weet niet of daar de oorzaak in zit. Heb je nog contact gehad met mijn collega's? Die kunnen wel altijd even meekijken.

Als je wilt kunnen wij ook even meedenken natuurlijk, wat voor apparatuur gebruik je verder? Hoe heb je alles op elkaar aangesloten zitten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

Ik zie in je gegevens dat je de Arcadyan HMB 2260 en de Experiabox V9 hebt.

Beide zijn behoorlijk op leeftijd.

Bel, morgen, gratis 0800-0402 en vraag of je beide mag omruilen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@martin wonink, welkom op onze community, die experiabox is in ieder geval aan vervanging toe maar ik weet niet of daar de oorzaak in zit. Heb je nog contact gehad met mijn collega's? Die kunnen wel altijd even meekijken.

Als je wilt kunnen wij ook even meedenken natuurlijk, wat voor apparatuur gebruik je verder? Hoe heb je alles op elkaar aangesloten zitten?