Skip to main content

wanneer wij via de kpn tv box netflix kijkenkrijgen we na enkele minuten het geluid van de laatst bekeken tv zender er dwars doorheen. 
 

we horen dus zowel het geluid van de netflix film als van de (live) tv zender.

 

iemand een idee om dit op te lossen?

Als het over de TV+ Box gaat: staat Netflix genoemd bij Instellingen » Apparaatinstellingen/Apparaat » Apps » Speciale app-toegang » Weergeven vóór andere apps?

Ik ken geen mensen die Netflix gebruiken op de TV+ Box, dus ik weet niet of dat nodig is: hoe staat dat bij andere lezers hier?

Maar ik heb dit volgens oude aantekeningen ooit gebruikt voor Spotify, hoewel ook niet bij iedereen:

Instellingen, Apparaatinstellingen/Apparaat, Apps, Speciale app-toegang, Weergeven vóór andere apps:

  • Spotify (want anders tegelijkertijd geluid van bijvoorbeeld tv en Spotify; mogelijk was dit alleen nodig als er geen Spotify Connect gebruikt wordt?)

(En het heeft iemand in dit forum ook geholpen.)


Kan hier ook niet van dienst zijn. Gebruik de Netflix app in mijn televisie in verband met juiste framerate verwerking. 

Die in de TV+, DIW7022, gebruik ik nauwelijks. Hooguit alleen om wat op te zoeken. 

Maar probeer dit eens. Druk kort op de home toets en daarna pas op de Netflix toets.


En zou het nog uitmaken hoe je Netflix start? Met de knop op de afstandsbediening, via “apps”, via kanaalnummer 200, via Films of Series, ...?


Welkom op de community @aatalex, Peter en Arjan stellen al een aantal vragen die je op weg helpen. Zou je die kunnen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken? 🙂


Reageer