Skip to main content
Beantwoord

Tips en gedachten over gratis nieuwe afstandsbediening aan kunnen vragen

• September 11, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

erikje2014
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

nu bleek mijne bleef wat hangen, teveel scrollen in eens. nu ben ik netjes op mijn ab misschien te.

maar ik was verrast, gratis een nieuwe, op zich vind ik dat prima. ik wil niemand erop wijzen maar batterijen kopen is duurder. Maar het lijkt me niet echt duurzaam, zeker niet voor een bedrijf als kpn, die zich als dusdaning profileert. Dus ik vroeg me af, een hoesje om ab.

ik gebruik zelf huishoudfolie, tenslotte je kijkt ook tv als je vette vingers hebt en ab gebruikt.

dus zou het een optie zijn soort van coating. spaart ab's uit lijkt me, nu ken ik ook mensen die er mee gooien, als ze ruzie hebben ,niet ik, ben alleen dus hoef niet om ab te vechten 😂, dus rubberen rand kan ook nog. Maar dat terzijde, wat doe ik met de oude? gewoon afvalbak in? lijkt me me ook niet echt duurzaam, ja kan naar een recycling straat brengen 25 km verderop of bij supermarkt in ding gooien. maar ik denk dat we het doel dan voorbij schieten

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik wil graag iets terugsturen, zonder dat ik daar bericht over heb gekregen. Hoe doe ik dat?

Heb je bijvoorbeeld nog een oud apparaat van ons liggen? Stop de spullen in een doos en schrijf ons antwoordadres erop. Of lever je apparatuur in bij een KPN winkel bij jou in de buurt.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Lever de doos in bij een PostNL punt bij jou in de buurt.

Edit; onze afstandbediening zijn echt wel van prima kwaliteit, kom nog vaak telfort afstandbedieningen tegen en vorige week kwam ik zelfs twee van deze tegen. Die zijn al 15 jaar oud;

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Ik wil graag iets terugsturen, zonder dat ik daar bericht over heb gekregen. Hoe doe ik dat?

Heb je bijvoorbeeld nog een oud apparaat van ons liggen? Stop de spullen in een doos en schrijf ons antwoordadres erop. Of lever je apparatuur in bij een KPN winkel bij jou in de buurt.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Lever de doos in bij een PostNL punt bij jou in de buurt.

Edit; onze afstandbediening zijn echt wel van prima kwaliteit, kom nog vaak telfort afstandbedieningen tegen en vorige week kwam ik zelfs twee van deze tegen. Die zijn al 15 jaar oud;

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 14, 2025

Ik vind die nog altijd de leukste afstandsbedieningen ​@Ik_Combineer, wat een oudje al! 

Ook heel slim om huishoudfolie te gebruiken om je afstandsbediening. Zeker als je een witte afstandsbediening hebt, zie je de chipsvlekken minder snel. 😝
Ik zet je tip van de coating e.d. in elk geval door, wie weet! 

In de tussentijd heb ik ook dit artikel gevonden over hoe je de afstandsbediening schoonmaakt. Wellicht heb je daar nog wat aan. 😁
Wel wil ik dit nog benadrukken:

Toch moet je je afstandsbediening niet te vaak schoonmaken, want dat kan het apparaat beschadigen.

Dus alles met mate, of in jouw geval ​@erikje2014, een goede laag huishoudfolie. ✨

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

wat doe ik met de oude? gewoon afvalbak in? lijkt me me ook niet echt duurzaam, ja kan naar een recycling straat brengen 25 km verderop of bij supermarkt in ding gooien. maar ik denk dat we het doel dan voorbij schieten

Inderdaad inleveren bij de milieu straat.

Dat is het beste voor het milieu, om het daar in te leveren.

Dus niet in de bak bij supermarkt of, daar staan alleen bakken voor batterijen en soms lampen.

En ook niet in de vuilniszak, dat is milieu vriendelijk.

Ik weet dat velen dat wel doen, helaas.😉