Skip to main content
Vraag

Tizen app programma laadt niet

• June 8, 2025
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Ik gebruik al geruime tijd zonder problemen de KPN app op mijn Samsung TV. Sinds enkele dagen krijg ik als ik een opgeslagen programma wil terug kijk de melding "Sorry kan de video niet laden, probeer het later opnieuw. 

Ik heb de app al geupdatet. Hoe kan ik dit oplossen? 

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Gertjan Woudenberg dat is een lastige situatie, ervaar je problemen nog steeds? Gaat het dan om opnames of het terugkijken van programma's in de tv gids? Welke versie van Tizen draait er op jouw tv en om welk type tv gaat het?

Wellicht heeft het ​@TV Apps Team nog een idee?

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • June 11, 2025

Geen idee. Indien het nog steeds speelt, wel nog aanvullende vragen:

-Zijn dat écht alle opnames die niet willen starten? Heb je bijvoorbeeld ook opnames van afgelopen zomer, herfst, winter die je kan proberen te starten?

-Als sommige opnames wel starten… zijn het opnames van speciefieke kanalen die niet willen starten? En dus van andere zenders starten ze wel structureel?

-Als je daarin een patroon herkent, dan kun je via de gids wellicht van dat kanaal ook Terugkijken proberen van diverse programma de vorige dagen… als die dan ook niet starten, is dat een duidelijke aanwijzing b.v.

Het zou in theorie kunnen dat vanaf een bepaald recent moment een bepaald kanaal ineens niet wil afspelen door iets in het videosignaal, maar dat blijft heel erg speculeren. Vandaar deze vragen om een patroon te herkennen. Dan komen we sneller tot een antwoord/oplossing. 

Modelnummer van je TV is ook nog erg belangrijk om te weten. 

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Goedemiddag. Dank u wel voor uw inhoudelijke reactie.

Ik heb meerdere dagen last gehad van genoemde melding. Het betrof opgenomen programma's. Het versienummer van de app is 3.0.16. De modelcode van de tv is QE43QN90BATXXN. 

Maar ik heb het zojuist geprobeerd bij meerdere opnames van kort en lang geleden en nu werkte deze allemaal wel. Mijn voorstel is om deze melding nog even een paar dagen open te laten staan om het aan te kijken. Daarna zal ik aangeven of het probleem nogmaals is opgetreden en indien nodig de verdere vragen beantwoorden. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn om te horen ​@Gertjan Woudenberg, dan monitoren we de situatie nog even. Dank voor de terugkoppeling!

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Het probleem is niet meer opgetreden. Dit bericht kan gesloten worden. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn om te horen Gertjan. Bedankt voor de terugkoppeling!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 20, 2025

3.0.16 ???  Op een Samsung?

Mijn Samsung uit 2019 heeft versie 3.0.25 onder de motorkap. Zie rechtsonder.