Skip to main content
Vraag

Tool om te controleren of ik mijn apparatuur kan omruilen werkt sinds enkele weken niet

• April 23, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

als ik wil checken of ik mijn modem of tv-ontvangers kan laten ruilen, krijg ik telkens de melding dat er iets fout gaat (met afbeelding van een losgekoppelde stekker), dat ze er aan werken en dat ik het opnieuw kan proberen…. proberen kan ja, telkens opnieuw… dit probleem speelt al enkele weken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

als ik wil checken of ik mijn modem of tv-ontvangers kan laten ruilen, krijg ik telkens de melding dat er iets fout gaat (met afbeelding van een losgekoppelde stekker), dat ze er aan werken en dat ik het opnieuw kan proberen…. proberen kan ja, telkens opnieuw… dit probleem speelt al enkele weken.

Welke tool is dit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd ​@gjm74. Heb je al eens een andere browser of een privé sessie in de browser getest, wellicht werkt het dan wel. Blijft die vastlopen dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.