Skip to main content
Beantwoord

Traag zappen via P-knop op afstandsbediening

• January 18, 2025
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Sinds een poos gaat het zappen weer heel erg traag. Ik zap door de P knop op afstandsbediening omhoog of omlaag te drukken. Het is net of de tv het niet kan bijhouden. Voorheen als ik dat snel deed ging het vrij vlot maar nu dus niet meer. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Rene Las Bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat het zappen ineens traag gaat. Dat hoort natuurlijk niet zo te zijn. Ik help je graag om dit op te lossen!

Hier zijn een paar stappen die je kunt proberen:

1. Haal de stroomkabel van de tv-ontvanger 10 seconden uit het stopcontact en sluit hem daarna weer aan. Dit kan kleine storingen oplossen.
  2. Gebruik je een bekabelde aansluiting of via WiFi? Probeer, indien mogelijk, een netwerkkabel aan te sluiten voor een stabielere verbinding.
  3. Als je een andere afstandsbediening hebt, probeer deze eens. Soms kan een defecte knop voor vertraging zorgen.

Mocht het na deze stappen nog niet beter gaan, laat het ons weten. Je kan in dat geval het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan bellen wij jou terug om dit samen verder uit te zoeken. 

Ik hoor graag van je hoe het gaat!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@Rene Las Bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat het zappen ineens traag gaat. Dat hoort natuurlijk niet zo te zijn. Ik help je graag om dit op te lossen!

Hier zijn een paar stappen die je kunt proberen:

1. Haal de stroomkabel van de tv-ontvanger 10 seconden uit het stopcontact en sluit hem daarna weer aan. Dit kan kleine storingen oplossen.
  2. Gebruik je een bekabelde aansluiting of via WiFi? Probeer, indien mogelijk, een netwerkkabel aan te sluiten voor een stabielere verbinding.
  3. Als je een andere afstandsbediening hebt, probeer deze eens. Soms kan een defecte knop voor vertraging zorgen.

Mocht het na deze stappen nog niet beter gaan, laat het ons weten. Je kan in dat geval het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan bellen wij jou terug om dit samen verder uit te zoeken. 

Ik hoor graag van je hoe het gaat!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 21, 2025

Bedankt.