Voor het EK wedstrijd turkije-nederland hebben wij het turks pakket aangeschaft omdat we via TRT1 de wedstrijd wilden kijken. Op een webpagina van KPN stond dat TRT1 in het turks pakket van KPN is inbegrepen. Echter bleek na aanschaf dat dit niet het geval is. Daarna zag ik op een andere webpagina van KPN dat deze zender NIET beschikbaar is op tv.
Ik heb een paar dagen na de wedstrijd hierover KPN gebeld en gevraagd dit pakket zsm uit te zetten én om de gemaakte kosten niet door te berekenen. Hier zou een ticket voor aangemaakt worden en ik zou benaderd worden. Maar zoals ik al verwachtte, is dit niet gebeurd. En moet ik er via deze wijze nog een keer moeite in stoppen. Ik zag dat de kosten voor dit pakket namelijk toch zijn doorberekend. Kosten berekenen voor iets wat jullie niet bieden, omdat jullie blijkbaar jullie online verkoop onvoldoende in de gaten houden, is niet eerlijk. Ik verwacht dan ook dat jullie de nu berekende kosten aftrekken van de volgende factuur.
Ik ga even een uurtje mediteren en tot rust komen en daarna navragen waar het wachten op is ;-)
Aangezien daar nu iemand werkt die wij ook allemaal goed kennen en tot voor kort dagelijks actief op de community, is het hopelijk zojuist opgelost. ;-)
Kun jij dat bevestigen,
Korte lijntjes zijn altijd fijn
Het LOGO van TRT1 is nu vervangen voor het terechte logo van TRT Haber
Chapeau voor Paul.
Heeft Paul helemaal geen forumaccount meer? Kan geen mention mogelijkheid vinden voor Paul van KPN.
Ik zie via Extra zenders en dan het Turks pakket nog steeds dit
Daar moet het ook nog even aangepast worden.
Scherp weer,
Ik zie via Extra zenders en dan het Turks pakket nog steeds dit
Daar moet het ook nog even aangepast worden.
Komt goed,
Chapeau voor Paul.
Heeft Paul helemaal geen forumaccount meer? Kan geen mention mogelijkheid vinden voor Paul van KPN.
Gelukkig is ons Paul nog steeds gewoon op het forum, Peter →
Chapeau voor Paul.
Gelukkig is ons Paul nog steeds gewoon op het forum, Peter →
Goed bezig
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.