Skip to main content
Beantwoord

TV aanzetten lukt pas na de 2e keer

• January 19, 2025
  • 12 reacties
  • 107 keer bekeken

als ik mijn tv wil aanzetten lukt dat pas als ik hem voor de 2de keer achter elkaar aanzet ?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@richardreijnen, je komt niet op het juiste beeld als je de tv aanzet begrijp ik. Dit zou de bron (het juiste HDMI kanaal) kunnen zijn wat is genoemd, maar het zou ook iets anders kunnen zijn., Wat precies is moeilijk te zeggen doordat we nog niet zoveel informatie hebben. Kan je er meer over vertellen zodat we mee kunnen denken?

Als het makkelijker is kan je ook een terugbelafspraak maken, dan kan een collega telefonisch met je meedenken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 19, 2025

Je televisie toestel gaat pas aan bij de 2e keer op de aan/uit knop drukken? Dat is apart.

Welke tv heb je? (merk én type)

Welke ontvanger zit erop? (VIP2952, VIP5202, HMB2260, DIW7022)

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 19, 2025

als ik mijn tv wil aanzetten lukt dat pas als ik hem voor de 2de keer achter elkaar aanzet ?

Bedoel je de televisie of bedoel je de KPN tv ontvanger?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

de tv 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 19, 2025

In het geval van de tv zelf, moet je bij de fabrikant van de tv zijn.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

nee is niet de tv maar de kpn ontvanger 

HansGlas
Slimmerik
  • January 19, 2025

Wat is het nu?

De TV of de KPN ontvanger?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

de kpn ontvanger 

HansGlas
Slimmerik
  • January 19, 2025

Dus u drukt op de kpn afstandsbediening voor de tv ontvanger en dan gaat ie niet aan. U constateert dat doordat het ledje groen niet gaat branden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

de tv lijkt dan aan te gaan hdmi ect start op maar ik krijg uiteindelijk aleen een grijs beeld ,als ik de tv dan uit zet met de afstandsbediening blijft er op de tv een rood lichtje branden bij wederom aanzetten met de afstandsbediening gaat de tv aan zoals het hoort ! . mvg 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 20, 2025

@richardreijnen 

Je zei zelf televisie.

Maar, zoals al eerder gevraagd, welke KPN tv ontvanger heb je? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • January 20, 2025

Even met de afstandsbediening van je tv! Het juiste hdmi kanaal kiezen. Normaal hoort de decoder op hdmi 1 te zitten.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Welkom op de community ​@richardreijnen, je komt niet op het juiste beeld als je de tv aanzet begrijp ik. Dit zou de bron (het juiste HDMI kanaal) kunnen zijn wat is genoemd, maar het zou ook iets anders kunnen zijn., Wat precies is moeilijk te zeggen doordat we nog niet zoveel informatie hebben. Kan je er meer over vertellen zodat we mee kunnen denken?

Als het makkelijker is kan je ook een terugbelafspraak maken, dan kan een collega telefonisch met je meedenken.