Skip to main content

Beste medewerkers,

 

Ik betaal nu €72,55 per maand voor Internet en TV.

Daarnaast heb ik nog enkele extra opties zoals Spotify en Digitenne

waardoor mijn maandelijkse kosten €95,53 zijn.

Dat is op zich best wel veel.

TV kijken doe ik via de NLZiet app op mijn Apple TV.

Ik gebruik de 2 decoders dus nooit en deze staan altijd uit.

Kan ik mijn abonnement wijzigen in alleen Internet en de

decoders terugsturen?

En als dat kan, wat ga ik dan per maand betalen?

Hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groeten van Rob Klokman

 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Ja dat kan. Maar ik gok dat u nu een Alles-in-1 abonnement heeft. Tv is daarin een vast onderdeel. U zult het abonnement om moeten laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan kunt u voor alleen internet kiezen.


@Klor 

 

Je kan je abonnement aanpassen via MIJNKPN.

Of gratis via 0800-0402

Kies dan voor alleen internet en de snelheid die je wilt.

 

Ik denk ook dat je nog een oud abonnement hebt, want je betaalt inderdaad beste veel.

Momenteel met het nieuwe abonnement KPN tv+

Internet 100/100 € 42,50

KPN tv met 1 bruikleen decoder (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)) € 12,50

Extra KPN tv ontvanger € 5,-- inclusief gratis opname pakket.

Etc.

 

Dus als je het aanpast naar Internet KPN tv+ 100/100 betaal je € 42,50 netto per maand.

 

P.S.

100 download en bij glasvezel ook 100 upload, maar de upload is bij koper lager.


Dankjewel Joop,

Ik ga morgen maar eens even bellen met KPN want via de site lukt het niet om tv en internet te splitsen.

Grts Rob 


Hallo @Klor ,

Ik ga morgen maar eens even bellen met KPN want via de site lukt het niet om tv en internet te splitsen.

 

Dat komt omdat je niet de juiste website hebt gebruikt. Voor verlengen naar TV+ heb je een andere link nodig. 

Mogelijk moet je heel even wel een ontvanger erbij nemen, maar die kun je dan daarna weer uitzetten. 

 

Je kunt jouw abonnement dus goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van de bekende bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


Hoe ingewikkeld kun je het maken om via allerlei wegen TV te kijken. KPN TV+? Weer een 

nieuw verdienmodel?

Gewoon mijn TV abonnement stoppen en tv kijken via internet, wat is daar nu zo moeilijk aan.

Wat ik al zei, met mijn internet aansluiting, Apple TV en de NLZiet app kan ik tv kijken zoals ik dat graag wil.. Wat moet ik nou nog met KPN TV+ en die 2 TV ontvangers van KPN die bij mij nooit aan staan? En waar ik dik voor betaal.

KPN doe nou niet zo moeilijk en laat mij via mijn internet zelf de keuze maken waar ik TV wil kijken.

 

 


Dan zeg je toch gewoon je tv abo op @Klor , even bellen met 0800 0402, langs de lokale KPN winkel gaan, via Facebook of X

Wat is daar moeilijk aan?

 


Hoe ingewikkeld kun je het maken om via allerlei wegen TV te kijken. KPN TV+? Weer een 

nieuw verdienmodel?

Ja, wat is daar mis mee?

NL Ziet is toch ook een verdien model?

Jij werkt toch ook om geld te verdienen? 


Bedankt Noordzee,

Met jouw informatie en de bijgesloten URL kon ik nu wel in het menu van KPN kiezen voor uitsluitend Internet. Waarom dat gisteren niet lukte blijft een raadsel. De wijziging heb ik doorgevoerd en alles is nu geregeld. Bespaar nu bijna €40,- per maand.

Grts Rob


Graag geholpen 👍


Reageer