Skip to main content

Sinds vandaag nieuwe klant.. Installatie werkte soepel. Alleen krijg ik de TV (en soundsystem via anynet) niet gekoppeld met de KPN afstandsbediening. 

 

Wanneer ik de nieuwe KPN TV box installeer, en dan de afstandbediening koppel via “source en 1 knop”, vervolgens FFWD knop. Dan werkt het geluid harder/zachter zetten wel..

 

echter wanneer ik dan OK druk, gaat enkele functies verloren (aan/uit zetten kan nog wel, geluid bedienen niet). Wat doe ik verkeerd en kan me helpen. 

 

Alvast bedankt,

Je kunt alleen de tv ermee aan- en uitzetten en het geluid bedienen.

Ik doe het voor Samsung gewoon met de code 270.

Houdt de bronkeuze knop en ok knop samen enkele seconden ingedrukt totdat rode led op de ab brandt. Daarna rustig achter elkaar 2, 7, 0 intoetsen.


Goedemorgen, 

ik vond per instructie van de handleiding deze codes: 250 212 080 089 096 098 213 308, maar 270 dus niet.. (maar deze zal ik zeker gaan proberen)

Weet iemand het complete overzicht te vinden van de samsung codes?


Op de website worden 270, 005, 200 en 244 genoemd voor TV+ met Samsung: kpn.com/ab


Goedemorgen,

 

Helaas ook met bovenstaande codes geen succes.

Enige dat me opvalt is dat na de het intoetsen van de 3 cijfers, hij 2x rood knipper. Handleiding geeft aan dan ok en dan zou hij weer 2x moeten knipperen, maar dat is niet het geval.. 

 

Ernstig op zoek naar nieuwe samsung codes of tips.


Klopt. Na het 3de cijfer knippert ie 2 x en dan is het klaar. 

Dan zou geluid en tv aan/uit i.i.g. te bedienen moeten zijn. En bronkeuze ook.

Kort:

Bron knop + ok samen totdat rode led brandt. Code intoetsen. Na 3de cijfer 2 x knipperen. Klaar.

Werkt het dan niet: reset de afstandsbediening dan eerst door rood en blauw samen indrukken totdat rode led brandt. Dan op ok drukken.

En dan weer:

Bron knop + ok samen totdat rode led brandt. Code (270) intoetsen. Na 3de cijfer 2 x knipperen. Klaar.


Merci, na de reset lijkt code 270 te werken.. Top voor de feedback, ik met met deze reset code heel erg geholpen!