Skip to main content
Beantwoord

TV+ app abonneenummer word niet onthouden

• September 14, 2025
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Sinds de update in de kpn plus app word her abonneenummer niet meer onthouden terwijl dit aan staat

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Shadowed, welkom op de community. Dat is niet handig inderdaad, als je niet meer bent ingelogd. Was je na de update nog wel ingelogd gebleven? Dit merk je op jouw S24 Ultra begrijp ik?

Als je de gegevens opnieuw invult en inlogt, blijven ze daarna wel onthouden als je uitlogt, of verdwijnt het dan weer?

7 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hoi ​@Shadowed, welkom op de community. Dat is niet handig inderdaad, als je niet meer bent ingelogd. Was je na de update nog wel ingelogd gebleven? Dit merk je op jouw S24 Ultra begrijp ik?

Als je de gegevens opnieuw invult en inlogt, blijven ze daarna wel onthouden als je uitlogt, of verdwijnt het dan weer?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

Beste Jasper,

Na het uitloggen en opnieuw inloggen is dit weer verdwenen.

Jasper van KPN
Moderator

Dat scheelt ​@Shadowed, hou het voor de zekerheid even in de gaten. Mocht het toch terugkomen kunnen we het doorgeven aan de ontwikkelaars, zodat zij ook kunnen kijken. Dat lijkt nu niet nodig als het weer werkt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

Net geprobeert maar abonnementsnummer weer verdwenen.

Jasper van KPN
Moderator

Die had ik niet verwacht na je vorige bericht, het gaat wisselvallig dus. Dit is met de 08.77.00 versie van de app? Er is ook een nieuwere update nu, met vooral een oplossing voor ESPN: 07.78.02. Heb je die ook al geïnstalleerd?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

Net de laatste update gedaan

Probleem is nu opgelost, dank

Jasper van KPN
Moderator

Dat dachten we net ook, dus ik ben nog voorzichtig 😉 Voor nu kan je in ieder geval weer kijken, en als het terugkomt, laat je het dan weten?