Skip to main content

Ik kan sinds gisteren geen tv meer kijken op iPad en iPhone. De app werkt niet, komt meteen in inlog menu maar als ik inlog zegt ie: er is een fout probeer het over paar minuten nog een keer. Ik probeer het als sinds gistermiddag.

ook als ik via de website probeer te kijken krijg ik hetzelfde, ik kan niets vinden over storing.

heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

 

wie weet wat te doen?

Probleem lijkt opgelost. Had vpn aanstaan, nu ik die uit zet werkt het wel. Van de week geen last van, gewoon gekeken met VPN..

 Weet niet hoe ik bericht kan verwijderen….


 Ha @josevp, fijn dat het opgelost is! Berichten verwijderen we in principe niet binnen de community. Als andere klanten met hetzelfde probleem dit topic vinden, dan helpt het hen wellicht ook! Dus goed dat je nog even deelt wat het was 🙂. 


 Ha @josevp, fijn dat het opgelost is! Berichten verwijderen we in principe niet binnen de community. Als andere klanten met hetzelfde probleem dit topic vinden, dan helpt het hen wellicht ook! Dus goed dat je nog even deelt wat het was 🙂. 

Ik ben ook blij dat het is opgelost maar vind het wel raar dat ik al die tijd gewoon keek met VPN aan en dat dat niet meer werkte ineens en nu dus zonder VPN moet kijken, is met name op vakantie heel vervelend, in Schotland moest ik VPN aan hebben om te kunnen kijken, hoop niet dat ik tijdens de volgende vakantie niet kan kijken omdat het niet zou werken met VPN aan… 


josevp schreef:

...in Schotland moest ik VPN aan hebben om te kunnen kijken, hoop niet dat ik tijdens de volgende vakantie niet kan kijken omdat het niet zou werken met VPN aan…

En dat is nu precies waarom KPN pro-actief IP ranges van VPN servers blokkeert immers KPN moet alles in het werk stellen om het buiten de EU kunnen kijken van televisie te voorkomen. Dit is noodzakelijk om te voldoen aan haar afspraken met de content eigenaren.

Als je buiten de EU televisie wilt kunnen kijken dan zal je een VPN verbinding met jouw eigen thuisnetwerk op moeten zetten immers dat IP adres kunnen ze niet blokkeren.


josevp schreef:

...in Schotland moest ik VPN aan hebben om te kunnen kijken, hoop niet dat ik tijdens de volgende vakantie niet kan kijken omdat het niet zou werken met VPN aan…

 

Als je buiten de EU televisie wilt kunnen kijken dan zal je één VPN verbinding met jouw eigen thuisnetwerk op moeten zetten immers dat IP adres kunnen ze niet blokkeren.


kan dat, een VPN koppelen aan je eigen thuisnetwerk? Dat wist ik niet, dat zou een goede manier zijn, ga ik eens opzoeken, bedankt voor de tip!


josevp schreef:

kan dat, een VPN koppelen aan je eigen thuisnetwerk? Dat wist ik niet, dat zou een goede manier zijn, ga ik eens opzoeken, bedankt voor de tip!

Als je thuis een OpenVPN of WireGuard VPN server hebt draaien dan is dat geen enkel probleem.

Een FRITZ!Box heeft een ingebouwde WireGuard server. Mijn EdgeRouter heeft dat ook en apparaten zoals de Synology NAS kunnen ook dienst doen als OpenVPN of WireGuard VPN server.


Reageer