Skip to main content
Vraag

TV+ App gebruiken met twee mobiele abonnementen: waarom werkt de app niet op beide telefoons?

• September 9, 2026
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Mijn man en ik hebben beide een gsm-abonnement. Daarnaast heeft mijn man het TV abonnement afgesloten. Hij heeft TV+ op zijn telefoon. Wanneer ik dat probeer lukt dat niet, noch met mijn inloggegevens, noch met de zijne. Het kan toch niet zo zijn dat je beide een TV abonnement moet afsluiten om de app te kunnen gebruiken?

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 9, 2026

Hallo ​@MarchienS ,

Je kunt gebruik maken van de KPN TV+-app op jouw telefoon. Je hebt dan echter wel de inloggegevens van jouw man daarvoor nodig. 

Hoe log ik in op de KPN TV+ App?

Log gemakkelijk in met zijn KPN account, waaraan het Internet en TV abonnement gekoppeld is. Dit is hetzelfde account dat hij gebruikt voor MijnKPN. Ben je het wachtwoord voor je KPN account vergeten? Geen probleem. Stel dan een nieuw wachtwoord in.

Je kunt ook inloggen met het abonnementsnummer en pincode. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.

Het abonnementsnummer staat in MijnKPN bij ‘Informatie & instellingen’. 

Abonnementsnummer bekijken

Nieuwe pincode kiezen

Je kunt wel een eigen profiel instellen: 

Stel je eigen profiel in

De KPN TV+ App ondersteunt verschillende profielen. Zo kun je ieder persoon in je huishouden een eigen profiel geven (maximaal 8).

Het profiel kan naar eigen smaak worden ingesteld met een profielafbeelding, favoriete zenders en kijklijst. Zo staat jouw favoriete content altijd bovenaan. 

Ook kun je een leeftijdsgrens instellen. Ideaal voor kinderprofielen.

Een profielnaam mag je zelf verzinnen en een profielfoto is niet verplicht. Persoonlijke aanbevelingen krijg je alleen indien je toestemming geeft. 

bron: 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 9, 2026

Wij hebben de KPN tv+ app op 2 mobiele telefoons en ook op de tablet en op de Chromecast.

Werken gelukkig allemaal.

Gebruik wel het KPN tv abonnement nummer van 14 cijfers (2000000xxxxxx) en de pincode.

Kan je o.a. vinden via MIJNKPN

Een tv abonnement is iets anders dan een mobiel abonnement.

Voor het tv abonnement heb je ook KPN internet nodig.

Ik ga ervan uit dat je dat hebt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 9, 2026

Log in met abonnementsnummer en pincode ​​​​​​. En niet met kpn id.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 9, 2026

Hoi, ​@MarchienS 

Gebruik abonnementsnummer (200000...) en pincode om in te loggen. Dus niet het kpn id.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@MarchienS, je kunt de TV+ App inderdaad op meerdere apparaten gebruiken. 1 tv abonnement is daarvoor genoeg. De apparaten moeten óf met hetzelfde KPN ID ingelogd zijn, ó met het abonnementsnummer en de pincode.

Welk KPN ID het is is afhankelijk van waar het TV abonnement aan gekoppeld is, het kan zijn dat dat jouw account is, of dat van jouw man.

Is het met de gegeven tips gelukt om op beide telefoons tv te kijken? 🙂

• Auteur
  • Topper
  • September 11, 2026

Ja, het is inmiddels gelukt. Dank je wel.