Skip to main content

Goeiedag,

Iemand misschien enig idee waarom de KPN TV+ app niet kan installeren op mijn Samsung Galaxy S22 Ultra? Alles is up-to-date en de algemene manier om op te lossen werken niet.

Bedankt alvast!

Hi @grotesmurf14, wat raar dit. 

Mag ik aannemen dat je de gewone versie van Android draait? Het klinkt cliché, maar heb je toestel ook even uitgeschakeld en weer ingeschakeld? Werkt het downloaden of updaten van andere apps wel goed?

Bedankt voor je reactie en heel raar inderdaad. Andere apps hebben soms een update probleem maar dat komt altijd vanzelf goed met een nieuwe versie. Het is Android 14 met Samsung One UI 6.1. En al meerdere keren uit- en aangezet 😉

Ok, dan is het echt specifiek KPN. Als je die update annuleert en de app helemaal verwijderd en daar de app opnieuw download, lukt het dan wel? Het lijkt erop dat die installatie ergens vastloopt. 

En als je het direct vanuit de Play Store doet?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.epg

Bedankt maar zelfde resultaat helaas...

Je hebt toch niet iets als VPN op je toestel?

Nee ook niet.

In je screenshot zie ik nu ook 2 x het logootje rechtsboven voor wifi bellen. En ook 2 x de sterkte voor mobiele verbinding.

Ook heel typisch. 

Of zitten er 2 telefoon nummers in?

In je screenshot zie ik nu ook 2 x het logootje rechtsboven voor wifi bellen. En ook 2 x de sterkte voor mobiele verbinding.

Ook heel typisch. 

Dat is een dual-sim telefoon waar beide sims actief zijn.

Ok, dan is het echt specifiek nu. Als je die update annuleert en de app helemaal verwijderd en daar de app opnieuw download, lukt het dan wel? Het lijkt erop dat die installatie ergens vastloopt. 

Lukt ook niet. 

Dan probeer ik hier te achterhalen hoe dit kan. 

Ik zie dat je een Samsung One UI 6.1 met Android 14 hebt. Zou ik ook mogen weten welke versie je van de TV app nu hebt die je probeert te updaten?

Bedankt! Ik heb de app verwijderd (dat is zo'n standaard oplossing die Google Play Store noemt) en probeer de nieuwste versie 08.57.01 te installeren maar zelfde melding. 

Alle caches verwijderd. Play Store opnieuw geïnstalleerd etc.

Pfff.

Werkt het via de browser wel? Bij voorkeur Google Chrome op Samsung. 

http://tv.kpn.com

Het wordt hier niet herkend @grotesmurf14. Als laatste redmiddel, zou je je telefoon een harde reset willen geven? 

Reageer